smartiepants Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik heb enkele car mods gebruikt op mijn gta v maar hoe moet ik dan online gaan zonder deze mods want ik wil niet gebanned worden dus mijn vraag is dus hoe verwijder ik deze mods of zet deze af Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Game opnieuw installeren. Reageren
Lars Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 En daarom maak je ook backups van de bestanden die je aanpast Nu kan je het spel mooi opnieuw installeren. Reageren
smartiepants Geplaatst: 29 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Maar kun je openiv en script hook v niet afzetten Reageren
Christiaan076 Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Maar kun je openiv en script hook v niet afzetten ligt eraan wat voor mod je hebt, welke car mods heb je? Dan kan ik kijken of ik je kan helpen. Reageren
smartiepants Geplaatst: 30 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Momenteel gwn de nissan gtr Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Deze moet je er dus uit halen, geen andere oplossing. Wat wel een alternatief is, je kan de nissan er even uithalen, en dan de .rpf waar het instaat kopieren. Zo kan je dus de standaard .rpf gebruiken voor online, en de gemodde versie voor singleplayer! Reageren
smartiepants Geplaatst: 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2015 Als ik andere auto mods probeer start het spel op, ik krijg de keuze van online of singleplayer en daarna valt het uit elke keer. Heb ik erges iets fout gedaan dan of iets verkeerd er op gezet. Reageren
xactidemi Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 game opnieuw installeren. Dan kan je als het goed is weer online. p.s. Altijd je files backuppen. En doe je het via steam of via cd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.