KoningJesper Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Ik had een leuk idee voor een nieuw spel. Persoon A: *plaatst scene van bijv. YT van een film* Persoon B: 3/10, kut film *en plaatst ook een scène Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Leuk topic. Niks mis met die scene. Ik vond het leuk hoe je op sommige momenten echt exact L.A. Noir en GTA V herkende. De achtervolging is wel tof, maar zonder context ben je er niet zoveel mee. 7,5/10 Context: De vrouw heeft veertigduizend dollar gestolen van haar baas, en is op de vlucht. Ze is aangekomen in het verlaten motel van de man, die blij is om weer eens iemand te ontvangen. Zijn moeder is psychisch niet in orde. PS: Ik raad aan om er altijd een context bij te zetten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 "A boy's best friend is his mother" - Iconische quote uit een iconische film, ik herinner me deze scene voor het eerst te zien en al meteen het idee te hebben dat er iets niet in orde was, maar wat, ik had geen idee 85/100 Openingsscène uit Trainspotting, een context lijkt me dan ook niet nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.