Froodooo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Het strand daar bij de vuurtoren heet: Santa Maria Beach. Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 ook goed maar zo begrijpt hij het mischien beter altans ik altijd Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) bij mij staat er: the cluckin cock isnt ready Bewerkt: 28 juli 2005 door pokearno Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Dan kan je de Triatlon nog niet doen je moet dan wat verder in het spel zijn gebruik de volgende keer de zoekfunctie Reageren
Sophos Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik sla de lui die me inhalen met hardlopen gewoon tegen de grond Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik sla de lui die me inhalen met hardlopen gewoon tegen de grond volgens mij kan dat niet, je kunt ze ook niet neerschieten (heb ik ook al geprobeert) Reageren
vincent M Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 bij het zwemmen kun je ook jetack cheat doen Reageren
Warrior Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 met zo'n politie knuppel kan je ze eer slaan als ze voorbij renne Reageren
Juju Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 tijdens het hardlopen op het laatst die berg op, moet je gewoon je jetpack aandoen en de weg volgen dan ga je veel sneller en heb je ook geen last van staminaproblemen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) er is nog een triatlon, bij Palominio Creek. op het strand waar de pier met de rolstoel is waar leatherface in zou zitten. deze kun je ook alleen in het weekend doen, maar is veel langer. je vanuit Palominio Creek via San Fierro naar Las Venturas. ook hier kun je door te fietsen veel voorsprong opbouwen. mij zijn allebei de triatlons al gelukt. en zonder cheats te gebruiken! Bewerkt: 10 augustus 2005 door flying dutchman Reageren
Gino Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Dat heeft niet veel zin want dan word de Triatlon meteen beindigt en is Mission Failled bovendien kan je dan de voorste nooit meer inhalen Mijn tip is gewoon telkens maar weer blijven proberen Bewerkt: 10 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
arjanrenken Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 waar doe je een triatlon dan waar doe je de triatlon dan Reageren
need my speed Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Die doe je door in de walktrough op GTAGames te kijken. :'D Of je gaat op Zaterdag of Zondag naar het strand in LS en dan de rode marker zoeken, of in Palimino Creeck (dacht ik), daar heb je 3 kleine stranden tegen over elkaar, daar staat ook een marker er voor. :'D Reageren
Lucadinho Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hej, Wanneer mag je met de triatlon meedoen, mag dat gewoon altijd of moet je 1st een speciale missie doen ?? laterzzz Reageren
arjanrenken Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 oke bedankt oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.