Jump to content

Triatlon lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan kan je de Triatlon nog niet doen je moet dan wat verder in het spel zijn gebruik de volgende keer de zoekfunctie :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik sla de lui die me inhalen met hardlopen gewoon tegen de grond  :schater:

volgens mij kan dat niet, je kunt ze ook niet neerschieten ^_^

(heb ik ook al geprobeert)

Geplaatst:

tijdens het hardlopen op het laatst die berg op, moet je gewoon je jetpack aandoen en de weg volgen dan ga je veel sneller en heb je ook geen last van staminaproblemen :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

er is nog een triatlon, bij Palominio Creek. op het strand waar de pier met de rolstoel is waar leatherface in zou zitten. deze kun je ook alleen in het weekend doen, maar is veel langer. je vanuit Palominio Creek via San Fierro naar Las Venturas. ook hier kun je door te fietsen veel voorsprong opbouwen. mij zijn allebei de triatlons al gelukt. :) en zonder cheats te gebruiken! :klap:

Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst: (bewerkt)

Dat heeft niet veel zin want dan word de Triatlon meteen beindigt en is Mission Failled bovendien kan je dan de voorste nooit meer inhalen

Mijn tip is gewoon telkens maar weer blijven proberen ;)

Bewerkt: door Only_Gino
Geplaatst:

Die doe je door in de walktrough op GTAGames te kijken. :'D Of je gaat op Zaterdag of Zondag naar het strand in LS en dan de rode marker zoeken, of in Palimino Creeck (dacht ik), daar heb je 3 kleine stranden tegen over elkaar, daar staat ook een marker er voor. :'D

Geplaatst:

hej,

Wanneer mag je met de triatlon meedoen, mag dat gewoon altijd of moet je 1st een speciale missie doen ??

laterzzz :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...