Dexist Geplaatst: 8 maart 2017 Rapport Geplaatst: 8 maart 2017 Op dat kanaal nog meer rembo & rembo, noice! (kwam er via dumpert) Reageren
Platypus Geplaatst: 23 mei 2017 Rapport Geplaatst: 23 mei 2017 De eerste James Bond-acteur die het leven laat, is een feit: Roger Moore is op 89-jarige leeftijd overleden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 mei 2017 Rapport Geplaatst: 30 mei 2017 Kan 't bijna niet geloven, een goede DCU film? Reageren
Michael Geplaatst: 3 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2018 Ik ga vanavond A Star Is Born in de bioscoop kijken. De film heeft inmiddels een score van 95 op Rotten Tomatoes en ik ben zelf een grote fan van Lady Gaga die haar eerste hoofdrol in deze film speelt. Er wordt nu al gespeculeerd over de Oscars die deze film gaat pakken, dus ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de film! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2018 Op 10/3/2018 om 08:07, Asphyxiated zei: Ik ga vanavond A Star Is Born in de bioscoop kijken. De film heeft inmiddels een score van 95 op Rotten Tomatoes en ik ben zelf een grote fan van Lady Gaga die haar eerste hoofdrol in deze film speelt. Er wordt nu al gespeculeerd over de Oscars die deze film gaat pakken, dus ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de film! Hoe beviel die? Ik ga dinsdag zien. Reageren
Michael Geplaatst: 13 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2018 Op 5-10-2018 om 08:38, FrankyFourFingers zei: Hoe beviel die? Ik ga dinsdag zien. Sorry voor de late reactie; omdat ik een Lady Gaga fan ben, ben ik niet de meest neutrale persoon om het te vragen maar ik vond het heel goed. Ik vind wel dat ik het gevoel had dat er iets mist in de film, het gaat misschien een beetje te snel. Reageren
Michael Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ik heb opgemerkt dat er best wel weinig topics vastgeplakt zijn in dit subforum, en aangezien dit een soort van ‘algemene chat’ is van dit subforum heb ik het topic vastgeplakt Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 (bewerkt) "The Lion King" Bewerkt: 23 november 2018 door MovieGamer Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 Ik zie de meerwaarde van deze remake niet. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 december 2018 Rapport Geplaatst: 13 december 2018 (bewerkt) Op 11/23/2018 om 13:20, ThunderDuck zei: Ik zie de meerwaarde van deze remake niet. Dat komt door jouw esthetische bril mijnheer Thunder. Ik zie al fucking grove winsten. Oja, Gambino als Simba is toch wel iets? Bewerkt: 13 december 2018 door FrankyFourFingers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.