KoningJesper Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Wat is op dit moment de beste motor Reageren
weeddemon666 Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Is persoonlijk, ikzelf zweer bij de Hackuchou. 2 meest gebruikte : Bati 801 en de Hackuchou. Reageren
Dexist Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Tjah ligt er aan wat jij als "beste' definieert . Deze site is daar erg handig voor. De Dinka Vindicator, Dinka Thrust en Shitzu Hakuchou hebben alle drie de hoogste top speed van alle motoren. De Dinka Akuma, die een iets lagere top speed heeft heeft daarentegen verreweg de hoogste acceleratie van alle motoren. De Shitzu Hakuchou heeft dan weer de beste handling van alle motoren . Dus het ligt er aan wat jij het belangrijkste vind qua stats ! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 Hexer Ik ben zelf fan van de Hakuchou en de Bati 801. De Akuma trekt snel op maar handled enorm slecht vind ik, vooral met een turbo upgrade. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Wat hotdog piemel hoofd Hexer is de beste Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 (bewerkt) :7 ^^ On-topic: Ikzelf ben wel redelijk fan van de Bati 801 RR. Mede doordat het 'n sportieve motor is, die degelijk wel snel is. Verder ben ik ook erg onder de indruk van de paint-job, met name de Redwood Cigarettes. Daarbij kan het buitengewoon goed worden gebruikt voor de stunt-jumps en wat andere gerelateerde zaken. Bewerkt: 4 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Ik hou van de Faggio Het liefst rij ik met me Sanchez door San Andreas. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Wat is op dit moment de beste motor Een motor met wieltjes denk ik rijd het beste haha >>> Door ERRWINS: Bijdehante antwoorden mag je voor jezelf houden..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.