Dutchy3010 Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Idee is simpel: vraag degene onder je of iemand ooit "iets" gedaan heeft in SA. Als het antwoord nee is, geef je diegene duidelijk wat inspiratie. Voor "iets" moet uiteraard een (leuke) actie ingevuld worden. Wat het antwoord ook is; de volgende stelt dan een nieuwe vraag. Ik trap af: Heb je ooit voor de lol CJ keer op keer laten kotsen door teveel te eten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja. Heb je ooit wel eens met een Hydra door de Bayside Tunnel gevlogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ik heb een poging gedaan Ben je weleens met de AT-400 onder de Gant Bridge doorgevlogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Nee. Lijkt me ook niet makkelijk. Heb jij wel eens gewoon over straat gelopen om rond te kijken door San Andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Nee, lopend gaat me net even te langzaam. Heb het wel fietsend gedaan. Ben je wel eens zonder parachute uit een vliegtuig gesprongen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Tuurlijk, toen ik de flight school nog niet had gehaald. Heb je ooit minutenlang over zee gevlogen om te kijken of de map écht eindeloos is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ik heb eens een half uur achtereen over de zee gevlogen om de Gang Territories bug toe te passen. Toen ik ook nog terug was gevlogen voor bij elkaar een uur en er niks verandert was was ik wel even pissed Heb je wel eens Stowaway gefaald om het leuke einde te zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja, maar niet met opzet. Ben je wel eens met een fiets of een motor van Mount Chiliad afgesprongen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Yes! heb jij ookt de hot coffee mod gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja Ben je weleens met de trein San Andreas rondgereist zonder de rit te skippen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja, meerdere keren. Heb jij weleens seks gehad met een prostituee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Jup, de hele auto ging toen flink te keer. :$ Ben jij ooit weleens van de Los Santos Tower gesprongen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja, met en zonder parachute Heb je wel eens op groen gewacht voor het stoplicht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Ja... Dat soort dingen houd je vaak maximaal één minuut (of één keer) vol. :') Heb jij Catalina al eens neergeschoten tijdens één van haar missies, puur omdat je je zo dood ergerde aan haar gezeur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2015 Nee. Ik vond haar wel lief. Heb jij wel eens gezocht naar Bigfoot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.