Foreigner97 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Ja, maar vooral kapot gereden. Leuk detail. Al eens geprobeerd een Hydra/Rhino te stelen uit Area 51? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 Neen, maar ik was het wel van plan om het 'n keer te doen. Heb jij ooit dé 'alle voetgangers veranderen in Elvis'-cheat gebruikt? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 Nee nog nooit gedaan (Ik gebruik never nooit ergens cheats voor) Wel eens gewoon wat voor de fun gedaan i.p.v de verhaal lijn volgen als je nog niet met de verhaal lijn klaar was Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Ja, meerdere malen zelfs. Heb je ooit 'n speciale voertuig* gevonden in SA? * Speciale voertuigen zijn voornamelijk auto's, motors en luchtvoertuigen die bijv. Fire Proof, Explosion Proof, Bullet Proof, enzovoorts zijn. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Ja, de witte Walton na de missie Madd Dogg, maar dat is dan ook wel het het enige. Heb je wel eens geprobeerd de territory glitch uit te voeren door zo ver van de map af te vliegen/varen? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Neen, helaas. Heb jij ooit in SA 'n Rhino gestolen van Area 69 a.k.a. No Fly Zone? Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Jazeker Heb je ooit eens met een vliegtuig door een straat heen gereden? Klein gevaarte aanbevolen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Maar natuurlijk Iedere keer dat het landen op LV Strip of een andere lange straat zou lukken, niet altijd, maar soms wel.. Heb jij ooit Liberty City weten te bereiken via de Hidden Interiors Universe? Reageren
Platypus Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Nee, ik heb het wel geprobeerd denk ik. Heb je ooit de paarse dildo uit de politiedouches gestolen, en iedereen ermee aangevallen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ja, hij moest ergens voor gebruikt worden. Heb jij ooit alle territoria in bezit gehad? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik ben er niet zeker van, maar denk het wel. Ooit, 1 x. Heb jij ooit geprobeerd meer territoria te verkrijgen op de kaart door zo ver mogelijk van San Andreas te vliegen? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Nee, heb daar nooit echt behoefte aan gehad. Ooit eens een kijkje genomen in het hidden interiors universe via de Ganton Gym? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Jazeker, ik was te nieuwsgierig Heb je ooit een mod geïnstalleerd waarvan je direct spijt had? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Neen, ik heb letterlijk waar nog nooit 'n mod o.i.d. geïnstalleerd.. :o Heb jij ooit omstreeks de wateren van San Fierro een haai gespot? Reageren
mekane Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 nope heb jij jou CJ alle vechttechnieken van het spel laten leren ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.