JasonStatham Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2015 (bewerkt) Jah zeker en wat kon je dan mensen vloeren en gelijkmaken met de grond <3 Vooral die high-kick die je bij de Martial Arts Gym kon leren was onwijs bruut. Deze is wel random, maar heb je ooit gebruikgemaakt van de taxi en bij bestemming de chauffeur uit de taxi getrokken en hem omgelegd in de hoop je geld terug te zien? Kan volgens mij niet eens. Wel eens hetzelfde gedaan bij een prostituee. Je hebt gelijk, wat stom Bewerkt: 15 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2015 Kan volgens mij niet eens. Wel eens hetzelfde gedaan bij een prostituee. Heb je CJ weleens rare dingen horen zingen of zeggen als je lang stilstond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Ja zeker, "Jupudupudupiedup" Heb jij weleens de hele map rond gegaan in het zelfde voertuig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2015 Ja, prachtig om eens te doen! Heb jij je wel eens daadwerkelijk aan de verkeersregels gehouden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2015 (bewerkt) Ja, ongetwijfeld elke GTA-speler komt op zo'n punt. Je houdt jezelf voor om je aan de verkeersregels te houden. Dit is na een aantal seconden al saai dus schiet je iedereen maar weer overhoop. Je kon helaas nooit je knipperlicht aanzetten. Heb jij alle Gangterritoria schoongeveegd en overwonnen voor Grove Street? Bewerkt: 17 december 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2015 Jazeker Ben je weleens op zoek geweest naar the Woods creature? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2015 Nee, ik wist eigenlijk al dat ik niet zo'n lucker ben die dit fenomeen snel zou aantreffen. Heb jij de NRG-500 Challenge weten te completen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2015 Nee. Wel een paar keer aan begonnen, maar altijd hopeloos gefaald Heb jij wel eens alle tags in LS overgespoten, om er dan vervolgens achter te komen dat je er ergens eentje vergeten bent, en je geen idee hebt welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2015 Ja Heb je weleens de User Track Player gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2015 Ja Ben je wel eens dood gegaan omdat je te lang niet had gegeten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2015 Zeker, geloofde het niet. Heb je wel eens geprobeerd naar de regenboog te vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2015 Nee Gewoon niet. Ben jij ooit op de Gant Bridge wezen kijken naar de There are no Easter Eggs here EE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2015 Ja, tuurlijk. Heb je weleens met een dumper alles en iedereen overhoop gereden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2015 Uiteraard! Heb jij wel eens lopen stunten in de mijn/raffinaderij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 Vaak genoeg, in de missie Explosive Situation. Daarna ook wel een paar keer in MTA, volgens mij. Uniek plekje. Ben jij al eens aan de slag geweest met de Burglar-zijmissie buiten Los Santos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.