Matthias1999 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 Nee, Ik deed de burglar missie eigenlijk altijd in het begin van de game. Heb je weleens geprobeerd of valets ook politie/legervoertuigen in de parkeergarage parkeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 Neen, nou ben ik wel benieuwd Heb jij wel eens de marathon van Santa Maria Beach gewonnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 Volgens mij wel... Ben je weleens met een vriendin of een paar gangmembers gaan zwemmen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 Vriendin niet, gangmembers wel Heb je wel eens te maken gehad met de Madd Dogg glitch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 Tragisch genoeg wel Heb je weleens tijdens de burglar de 'oneindig nacht' cheat gedaan zodat je op je gemak alle huizen kon bestuderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 Neen. Had je weleens boven 't legerbasis (Area 69, volgens mij ) gevlogen én met als bijgevolg werd neergehaald door straaljagers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 Uhm nee (zelfs niet met een dodo, ben wel neergehaald door die kut SAMs ) Heb je weleens op het bord met feitjes over de Gant Bridge gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2015 Nee. Heb je dit wel eens voor elkaar gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2015 Nee, zeker niet - en ik had ook nooit zoveel $ bij elkaar gespaard Heb jij ooit nog eens de gimp suit uit de kast getrokken na Key to Her Heart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2015 Ja, ik liep er regelmatig mee rond Heb je weleens, buiten een missie, een auto geïmporteerd op Easter Basin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2015 Ja, de Euros. Heb je weleens alle scholen met goud voltooid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2015 Nog niet, maar ik ben wel goed op weg! Heb je ooit in San Andreas boven op de Gant Bridge gestaan bij een pilaar met medewerking van een jetpack? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2016 Jahzeker Heb jij ooit de Riot cheat met de peds hebben wapens cheat gecombineerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Haha zeker weten, gigantisch leuk is dat. Voornamelijk als je je verveelt. Heb jij wel eens met de Harvester een groep bendeleden kapot gemaaid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 (bewerkt) Misschien niet specifiek bendeleden, maar wel zat mensen. Verschillende keren met een rotgang over een stoep/strand heen gejaagd Jammer dat een lantaarnpaal oid. er vaak zo snel een einde aan maakt. Geniaal apparaat wel! Heb je ooit weleens een omgekeerde salto met een voertuig gemaakt? Bewerkt: 3 januari 2016 door RUBENN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.