Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Vast wel! Al dan niet mislukte stunt-poging. Heb jij wel eens de alternatieve cutscenes van bepaalde missies gestart door een te hoog vetpercentage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Nee, ik had nooit vet. Wel een keer bij Imphibious assault dat ik te weinig longinhoud had. Heb je weleens alle stunt jumps voltooid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2016 Nope, helaas nog niet. Heb jij weleens een tattoo laten zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2016 Jazeker Heb je weleens een punt gescoord met basketbal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2016 Nooit gespeeld. Heb jij wel eens 100% gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Nee. Eigenlijk heel triest, maar goed. Heb je wel zelfmoord met CJ gepleegd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Ja, 3 keer per save. 1x tijdens Toreno's Last Flight, 1x tijdens Black Project en 1x tijdens End of the Line Heb je weleens helemaal rond SA gereden met een fiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Gelukkig niet Heb je weleens een vliegtuig bovenop de Los Santos Tower laten landen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Neen. Wel veel helikopters. Ben je ooit van het Big Pointy Building gesprongen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Uiteraard, meerdere keren! Ooit een ketting proberen maken van verschillende Tow Trucks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Ik heb veel dingen gedaan in San Andreas, maar dat niet Heb je wel eens (een van) je vriendinnen vermoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2016 Ik maak ze altijd af als ik met ze klaar ben. Heb je weleens veel geld gewonnen bij de paardenraces? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 ja, ik had toen al mijn geld ingezet. Heb je weleens een frontflip met een quad gemaakt zoals in onderstaand filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 Nee, ik heb niet eens een Quad gebruikt behalve in Local Liquor Store. Heb je weleens van Mt. Chiliad gesprongen zonder Parachute? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Tuurlijk, achteraf bleek het niet zo'n goed idee te zijn. Ben je weleens doodgemept door een old dirty bastard van 't platteland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.