Michael Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Bijna, tijdens de missie Body Harvest waar je een aantal boze rednecks op je nek krijgt. Gelukkig zijn ze toen allemaal koud gemaakt. Heb jij ooit in San Andreas met een Landstalker door het platteland gereden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2016 (bewerkt) Nee. Ben jij van de boot gegaan om wapens te zoeken/kopen in de missie The Da Nang Thang? Bewerkt: 24 januari 2016 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2016 Neuh, ik probeer een missie bijna altijd te spelen zoals hij bedoeld is. Heb je al eens van één soort collectible alles verzameld? (denk aan tags, snapshots, horseshoes etc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2016 Ja, al ongeveer 6 keer. Heb jij weleens het spel uitgespeeld zonder dood te gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2016 Nee, dat gaat mijn petje te boven Ben jij ooit wezen jagen op Bigfoot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Daadwerkelijk jagen is natuurlijk een tevergeefse missie, maar ik heb wel heel wat nachtelijke uurtjes gespendeerd in de bossen, ja. Ben jij ooit afgereisd naar Liberty City, buiten St. Marks Bistro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Iedereen die het spel te veel speelt doet dit Heb je ooit met een BMX de hoogste toren van LS beklommen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Nee, ben nooit zo een fan geweest van de BMX. Af en toe probeerde ik wat geks op bij die skateparks, maar het lukte niet echt Heb jij ooit een trein laten ontsporen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Ja Heb je wel eens met een boot de map rondgevaren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Nee dat gaat me al snel vervelen Heb je al rijdend wel eens een helikopter in de lucht 'aangereden'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2016 Nein.. Ondanks dat 't me wel zalig lijkt. Ben je weleens doodgegaan doordat je (expres) te lang in het vuur stond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2016 (bewerkt) Nope. Ik doe altijd Firefighter meteen nadat je controle over CJ hebt voordat je normaaliter Big Smoke doet Ben je weleens op de trein gesprongen in Wrong side of the tracks? Bewerkt: 2 februari 2016 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2016 Ja, dat is ook bijna een van de weinige manieren dat je deze missie gemakkelijk kunt voltooien. Heb je wel eens voor de missie Amphibious Assault gezeten en de speciale cutscéne gezien van Woozie, omdat je lungcapacity nog niet hoog genoeg was om de missie te mogen spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2016 Nope die heb ik al gemaxt voor "Big Smoke" Ben je weleens in Area 69 buiten Black Project geweest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2016 Ja, vooral voor het stelen van tanks en straaljagers. Heb je eens toen je zes sterren politie achter je aan had, een tank gepakt van het leger? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.