Dutchy3010 Geplaatst: 13 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2016 Zeker, heb af en toe periodes dat ik alleen maar sterren achter me aan wil. Heb jij wel eens de collectibles voor een ander gedaan of juist iemand anders voor jou laten doen? (bijv met een savegame aanvraag, wat een tijdje erg populair was onder de luiaards om aan te vragen en dan verdeeld werd onder de actieve savegame helpers om de last te verlichten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 13 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2016 Nee, volgens mij speelde ik rond deze hype nog geen GTA Heb je wel eens politie het water in geduwd met een towtruck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2016 Ja, toevallig wel. Ben je weleens in een Hydra gecrasht (daarmee bedoel ik zo een Hydra die op je af komt na 3 of 4 sterren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2016 Nee, nog nooit. Heb je ooit de speciale outfits van alle vriendinnen gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2016 Nope, nooit van alle vriedinnen. Dat was me te veel moeite die 100%, maar ik had wel de Pimp suit van Denise en de Cop Uniform van Barbara. Laatste was wel leuk voor het zinloos roleplayen zo nu en dan. Heb jij ooit de sawn-off shotgun naar Hitman Skill geleveled? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Ja, dit is het eerste wat ik doe als ik een nieuwe game start, dit is nodig voor meerdere speciale voertuigen. Heb je weleens zelfmoord gepleegd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Tuurlijk, vaak is het sneller om in de bewoonde wereld terecht te komen als ik geen zin heb om lang te lopen. Heb je wel eens al je geld vergokt? (ook als je een paar miljoen hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Ja, ik had 999 miljoen en moest -10000 hebben Heb je weleens gecheated? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 Haha, wie niet? Cheats activated: >10000 Heb jij ooit een negatieve criminal rating gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Ja, niet express hoor. Heb jij geprobeerd GTA SA gratis te downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Yep, ik was de cd kwijt. xd Heb jij weleens tussen 3 en 5u 's nachts Gta SA of MTA gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Niet alleen dat, ik heb het zelfs gestreamt op Youtube Heb je weleens mods gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 De Hot Coffee Mod Heb je weleens SAMP gespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2017 Ja dat heb 1 keertje gespeeld. Lang geleden met wat forumleden. Heb jij ooit 6 sterren politie achter je aan gehad terwijl je in een Votex (hovercraft) zat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FilipSaey_Loonwerken Geplaatst: 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2018 Jazeker wie niet dan ga je te water en is het spelletje over voor de politiewagens. Heb je wel eens op SAMP een stunt server gespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.