LonelyHowl Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Heyy, Even een klein vraagje.. Omdat er sinds kort allemaal nieuwe voertuigen in GTA 5 zijn, als mods weliswaar, dacht ik: 'Ik ga daar ook maar eens een poging mee wagen' Maar ondanks alle gave voertuigen en dergelijke wil ik toch liever niet de standaard auto's vervangen.. Nu is mijn vraag dus: Kan je ook voertuigen toevoegen zonder ze te vervangen? (zoals in de vorige GTA's) Alvast bedankt! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Zover ik weet, in het III universum althans vervang je altijd de oude auto's met de nieuwe. Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 2 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Zover ik weet, in het III universum althans vervang je altijd de oude auto's met de nieuwe. Het is mij in ieder geval gelukt om auto's toe te voegen aan GTA IV Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Ik heb me er zelf nog niet aan gewaagd Het lijkt iengeval mogelijk te zijn Alle credits gaan naar: JulioNIB http://gtaxscripting.blogspot.nl/2015/08/gta-v-pc-add-vehicles-idea-no-replace.html?utm_source=BP_recent Wat ik erg zou waarderen is , als het lukt Zou je een kleine Tutorial kunnen plaatsen op dit Forum? Documentatie is altijd van harte welkom! Mocht je met problemen zitten laat het even weten. Greetz Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Ik heb hier een filmpje gevonden hoe je voertuigen moet toevoegen ipv vervangen. Reageren
Dotz Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Zover ik weet, in het III universum althans vervang je altijd de oude auto's met de nieuwe. Ik heb weinig verstand van modding, maar dit is pertinent niet waar. GTA III kent bijvoorbeeld veel ongebruikte voertuig-ID's waardoor extra voertuigen geïnstalleerd kunnen worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.