Jump to content

Politie ? of wat ?


FlexxNL

Recommended Posts

Ik heb wel iets gevonden alleen weet niet of het echt iets is en of het daad werkelijke bruikbare informatie is en of je er echt iets mee kan

De text is wel in het engels

Ik ben niet zo goed in het vertalen van engels naar nederlands

Hier de text

A small IAA team will usually spawn next to a small building leading up to the 'Humane Labs and Research'. These are thought to be IAA due to the agency's dealings with the company.

Hier een linkje van waar ik het weg heb

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel iets gevonden alleen weet niet of het echt iets is en of het daad werkelijke bruikbare informatie is en of je er echt iets mee kan
De tekst komt eigenlijk neer op hetzelfde als wat ik eerder zei.
Is dat niet een drugsdeal? Als ik me niet vergis dropt een van hun een koffer met 25k
Wat jij bedoelt is de random event Deal Gone Wrong, deze kan je starten aan de westkant van de Mt. Chiliad.
Niemand weet wat t is, ik zou er heel veel voor over hebben om te weten wat t is. Veel speculatie doet erover de ronde
Heb je misschien een link voor me? Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoever mensen kunnen gaan in hun speculaties, al helemaal als het een paar random spawnende NPCs betreft :puh: Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...