TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik zie Cole toch niet steeds iets in zijn boekje schrijven hoor. Ik moet ook niet steeds naar verschillende locaties per Street Crime Case.. Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik zie Cole toch niet steeds iets in zijn boekje schrijven hoor. Ik moet ook niet steeds naar verschillende locaties per Street Crime Case.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Ik ga voor de platina De trophy? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 (bewerkt) Waarom zitten zoveel mensen dit spel zo diehard uit te spelen in minder dan een week? Geniet er nou toch is van, want wanneer je klaar bent zul je het spel toch nooit meer spelen. Bewerkt: 26 mei 2011 door End Of The Riot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Die achievements/trophies zijn echt niet moeilijk om te halen in L.A. Noire. Ik sta nu al op 905G/1200G, morgen moet ik nog de Street Crime Cases afmaken en ik heb er weer 30 bij.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Waarom zitten zoveel mensen dit spel zo die hard uit te spelen in minder dan een week? Geniet er nou toch is van, want wanneer je klaar bent zul je het spel toch nooit meer spelen. Gelukkig zit ik nog niet op de helft Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 En het feit dat auto's al op 10 meter afstand beginnen te remmen zodat ze je niet aanrijden is ook best we lomp. Reageren
commando Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 jammer dat ie niet op de pc is Reageren
Thebigskiller Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 Misschien later maar denk het niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Red Dead Redemption is ook nooit op PC gekomen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Heeft iemand het spel al gespeeld na de (recentste) update? Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant. Haha, bij mij kan ik er net nog langs. De ene keer raak ik de andere auto een beetje. Soms gaat het net goed. Maar het is inderdaad wel zwaar irritant. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Heeft iemand het spel al gespeeld na de (recentste) update? Nee hoezo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.