Jump to content

L.A. Noire

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie Cole toch niet steeds iets in zijn boekje schrijven hoor. Ik moet ook niet steeds naar verschillende locaties per Street Crime Case..

• Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

88

• PrioX

29

• Bassieboy35

29

• Flokkert

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zie Cole toch niet steeds iets in zijn boekje schrijven hoor. Ik moet ook niet steeds naar verschillende locaties per Street Crime Case..

:t

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zitten zoveel mensen dit spel zo diehard uit te spelen in minder dan een week?

Geniet er nou toch is van, want wanneer je klaar bent zul je het spel toch nooit meer spelen.

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Die achievements/trophies zijn echt niet moeilijk om te halen in L.A. Noire. Ik sta nu al op 905G/1200G, morgen moet ik nog de Street Crime Cases afmaken en ik heb er weer 30 bij.. :puh:

Geplaatst:

Waarom zitten zoveel mensen dit spel zo die hard uit te spelen in minder dan een week?

Geniet er nou toch is van, want wanneer je klaar bent zul je het spel toch nooit meer spelen.

Gelukkig zit ik nog niet op de helft

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant.

Geplaatst:

En het feit dat auto's al op 10 meter afstand beginnen te remmen zodat ze je niet aanrijden is ook best we lomp. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant.

Haha, bij mij kan ik er net nog langs. De ene keer raak ik de andere auto een beetje. Soms gaat het net goed. Maar het is inderdaad wel zwaar irritant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...