Jump to content

Security Van


FlexxNL

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik heb een paar vraagjes

Vraag 1

Zo als jullie weten rijden er in GTAV security wagens rond die je kan opblazen en geld verdienen

Ik heb nu 9 van de 10 wagens gehad

Nummer 7 is de gene die ik nog moet hebben die rijd als het goed is op Chianski Passage

Wie iemand hoelaat (in game tijd) die daar ongeveer komt

Ik heb meedere filmpjes gezien op youtube en op dingen gelezen dat die alleen daar rijd tijdens een missie van trevor als hij iemand moet oppikken voor die vrouw in de woestijn ik weet niet of dat daadwerkelijk zo is ja of nee

Dit is tevens voor de random events

Vraag 2

Ik weet dat er 4 locatie's zijn in GTAV waar ook geld wagens staan dat je die kan overallen en zo rond de 3000 a 7000 dollar kan krijgen

Nu is mijn vraag is er iemand die weet hoelaat (in game tijd) die geld wagens daar staan

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel altijd denk ik, het is me tenminste nog niet opgevallen dat ze er niet staan. Mogelijk is de frequentie waarmee voertuigen spawnen ook te wijten aan de kracht van het systeem waar het op draait. Voertuigen spawnen doorgaans niet vlak voor je neus. Ze worden ingeladen als je in de buurt komt, maar als je sneller in de buurt komt dan dat het systeem aan kan dan heeft het spel geen kans om een voertuig te spawnen. Als je begrijpt wat ik bedoel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp wat je bedoeld

Ik heb iets gevonden waar en hoelaat de het voertuig er ongeveer zou moeten zijn maar naar 3 keer opnieuw tehebben geladen geen voertuig tezien helaas

Het voertuig zou er dus op maandag om 04:16 er moeten verschijnen alleen tot op heden nog niet gezien helaas

Wat kan ik nu het beste doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...