FlexxNL Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Hallo allemaal Ik heb een paar vraagjes Vraag 1 Zo als jullie weten rijden er in GTAV security wagens rond die je kan opblazen en geld verdienen Ik heb nu 9 van de 10 wagens gehad Nummer 7 is de gene die ik nog moet hebben die rijd als het goed is op Chianski Passage Wie iemand hoelaat (in game tijd) die daar ongeveer komt Ik heb meedere filmpjes gezien op youtube en op dingen gelezen dat die alleen daar rijd tijdens een missie van trevor als hij iemand moet oppikken voor die vrouw in de woestijn ik weet niet of dat daadwerkelijk zo is ja of nee Dit is tevens voor de random events Vraag 2 Ik weet dat er 4 locatie's zijn in GTAV waar ook geld wagens staan dat je die kan overallen en zo rond de 3000 a 7000 dollar kan krijgen Nu is mijn vraag is er iemand die weet hoelaat (in game tijd) die geld wagens daar staan Alvast bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Vrijwel altijd denk ik, het is me tenminste nog niet opgevallen dat ze er niet staan. Mogelijk is de frequentie waarmee voertuigen spawnen ook te wijten aan de kracht van het systeem waar het op draait. Voertuigen spawnen doorgaans niet vlak voor je neus. Ze worden ingeladen als je in de buurt komt, maar als je sneller in de buurt komt dan dat het systeem aan kan dan heeft het spel geen kans om een voertuig te spawnen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Ik begrijp wat je bedoeld Ik heb iets gevonden waar en hoelaat de het voertuig er ongeveer zou moeten zijn maar naar 3 keer opnieuw tehebben geladen geen voertuig tezien helaas Het voertuig zou er dus op maandag om 04:16 er moeten verschijnen alleen tot op heden nog niet gezien helaas Wat kan ik nu het beste doen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.