Jump to content

open iv werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb van internet een auto gedownload en via open iv in de juiste rpf bestand van gta v gezet

echter als ik het spel start en de auto inspawn die die vervangen zou moeten hebben krijg ik nog gewoon de oude auto terug dus degene die in gta zit.

ik druk op het groene plusje om de yft ytd toe te voegen maar ik krijg dus dan nogsteeds de oude auto

ik hoop dat iemand kan helpen

Geplaatst:

Heb je ook op de button "rebuild" gedrukt nadat je de auto heb geimporteerd via de +?

Zoniet, importeer de auto zoals je eerst deed (met de +)

Druk vervolgens linksboven op de button File en selecteer vervolgens rebuild.

Geplaatst:

ja dat heb ik gedaan

alleen elke keer als ik gta opstart en het model ga bekijken in open iv is het weer de oude geworden

Geplaatst:

Heb je de link hier voor me van de betreffende auto die je er in wilt hebben

Dan kan ik het even testen en kijken of het werkt, of dat ik even kleine tutorial moet plaatsen,

Wat je ook eventueel kan proberen is de YFT/YTD van de oude auto (die je wilt vervangen) te verwijderen uit het archief

Vervolgens als je dat heb gedaan rebuild drukken.

Ga daarna weer naar de map waar de oude auto zat en voeg de gemodde auto toe.

Rebuild, en check in Open IV door op de YFT te klikken zodat je kan zien of het model is vervangen

Greetz

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de meeste gedownloaden auto (lambo aventador) als mod auto en bij mij doet hij het ook niet! ik vervang alle files maar bij sommige vervangt die gewoon niet, help!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...