SpacyColours Geplaatst: 6 februari 2018 Rapport Geplaatst: 6 februari 2018 (bewerkt) Dat herinnert me hieraan (intro van Wayside): (hoe doe je zo'n horizontale streep) Bewerkt: 6 februari 2018 door SpacyColours Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 februari 2018 Rapport Geplaatst: 6 februari 2018 (bewerkt) 4 uur geleden, SpacyColours zei: (hoe doe je zo'n horizontale streep) Horizontale streep doe je door het onderstaande te typen [hr] Best leuke thema's trouwens. Die van John Barry is ook heerlijk chill... Dwalend over de velden... Bewerkt: 6 februari 2018 door NicolaB Reageren
SpacyColours Geplaatst: 28 maart 2018 Rapport Geplaatst: 28 maart 2018 (bewerkt) En ook; En ik vergeet steeds wat ik al gepost heb, maar in elk geval de soundtrack van Lego Island. Bewerkt: 28 maart 2018 door SpacyColours Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 maart 2018 Rapport Geplaatst: 29 maart 2018 (bewerkt) 15 uur geleden, SpacyColours zei: En ik vergeet steeds wat ik al gepost heb, maar in elk geval de soundtrack van Lego Island. Haha, het zijn ook veel nummers Die laatste (summer) vind ik wel leuk. De rest is allemaal een beetje onwennig denk ik. You are outnumbered and incompetent. The world is (y)ours. Bewerkt: 29 maart 2018 door NicolaB Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 september 2018 Rapport Geplaatst: 16 september 2018 Vind deze OST erg bijzonder, beetje feel good of wat je er ook maar in wilt horen: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 september 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2018 Een live performance van OST van Attack on Titan. Het vreemde is dat de teksten duits zijn maar de zangeres is Japans. Ik hoor er geen duits in Een van de nummers wat de anime zo veel diepte geeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.