RUBENN Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 (bewerkt) Rundfunk Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB, een programma die jonge makers zendtijd geven om een evt. langer programma te introduceren. Afleveringen duren ruim 10 minuten en zitten vol absurde humor, die soms op wel op het randje zit. Ik ken Rundfunk nog maar net, vandaar nu pas een topic. Om een idee van de serie te krijgen: Of zoals de NPO beschijft: Absurdistisch, bizar, onethisch, lomp, snoeihard en op zijn tijd een flirt met poëzie. Dat is Rundfunk! De twee beste vrienden Erik en Tim zitten op een totaal geflipte middelbare school. De leraar Duits heeft een dubieuze fascinatie voor een bekende Oostenrijkse politicus uit de jaren ‘30, de conrector speelt het liefst met de borsten van de Chinese maaltijdbezorgster en de tekenlerares betrekt alles op haar ongeremde geilheid. Afspeellijst van de vijf aflevingen: https://www.youtube.com/watch?v=VG8FA8bf1_M&list=PLKHrDnrapYHJlsR-l8MZnSh1rAj4CSn1V Persoonlijk houd ik wel van deze absurde humor en heb ik er erg om kunnen lachen! Heeft één van jullie het gezien? Of mocht je het nu zien, wat is jullie mening? Bewerkt: 6 september 2015 door RUBENN Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Heil Pipi Langkous 3e filmpje 4:10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 (bewerkt) Kostelijk vermakend dit. 'n Tijd geleden keek ik daar nog geregeld naar, nu is het maar sporadisch of helemaal niet meer. Eén ding is wel zeker: Het is echt 'n enorm lachwekkende serie met veel droge humor. Bewerkt: 6 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Die eerste Wanneer wordt dit uitgezonden? Wekelijks? Reageren
RUBENN Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Zie openingspost: 'Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB' Is al geweest dus. Top dat ik niet de enige ben die het leuk vind, zie namelijk veel comments op internet die het té ver vinden gaan. Soms ook wel begrijpelijk soms Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Zie openingspost: 'Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB' Is al geweest dus. Top dat ik niet de enige ben die het leuk vind, zie namelijk veel comments op internet die het té ver vinden gaan. Soms ook wel begrijpelijk soms Ja dat begreep ik nog wel, maar het is toch iets van de beste van TVLAB komen in t zenderpakket TV ofzo Reageren
RUBENN Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ah oke 3Lab is van NPO en gewoon te zien op 3. Geen speciale pakketten nodig dus. Denk dat je dat bedoelt? TVLAB kwam me iets bekend voor maar is dus hetzelfde als 3Lab. Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Bedankt voor het delen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ah oke 3Lab is van NPO en gewoon te zien op 3. Geen speciale pakketten nodig dus. Denk dat je dat bedoelt? TVLAB kwam me iets bekend voor maar is dus hetzelfde als 3Lab. Je begrijpt me verkeerd Ik dacht dat de programma's die het beste ontvangen werden opgenomen werden in t vaste dagelijkse/wekelijkse aanbod Net zoals met de Lays Verkiezingen (Patatje Joppie) om maar een heel lomp voorbeeld te nemen Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Net 4, 1 en 2 gekeken. Ik raad aan om met aflevering 1 te beginnen, dan komen er steeds meer mensen bij en weet je wie iedereen is enzo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Slecht.. Ik vind komt een man bij de dokter leuker. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Slecht.. Ik vind komt een man bij de dokter leuker. Ja vind ik ook wel leuk, mr ik vond dit ook geniaal. xd Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2015 (bewerkt) Goed nieuws voor de liefhebbers, volgens 3Lab komt er in 2016 een vervolg! Bron Bewerkt: 4 december 2015 door RUBENN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.