EnergyCorse Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Terwijl ik bezig was met een andere mod en bezig wat met testen kwam ik op het idee voor een transformers mod. Voorlopig heb ik nog harstikke veel te doen en werkt het bij lange na nog niet naar behoren. Maar toch de belangrijkste stap is gezet een model ingame krijgen. Reageren
Lars Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Nice. Wat kan je er mee doen als hij af is?+ Reageren
Dexist Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Ziet er al best gaaf uit :O! Ben benieuwd Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Heb jij dat model gemaakt? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Zelf model gemaakt? Of puur scripting enz? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Voor de duidelijkheid het model is van The interwebz afgehaald. Voorlopig kan je nog helemaal niks met het model behalve dan rondlopen gezien ik het heb ingesteld als wapen. Waar het eigenlijk meer omgaat is de mogelijkheid om Custom models in Gta V te krijgen. Wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Geloof ik gelijk Was ook puur uit interesse. Ingesteld als wapen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.