ERRWINS Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2015 Hallo mede PS3 eigenaren, Aangezien het alweer een geruime tijd is geleden, organiseer ik bij deze wederom een meeting. De meeting vindt plaats op maandag 14 september 2015 en gaat van start om 20:00. @Joriz stelt zijn live stream beschikbaar, die te bekijken is in de chat, voor deze speciale avond. Dit betekent dus ook dat hij bij de meeting aanwezig zal zijn. Wat er allemaal gaat gebeuren en wat de regels zijn, lees je verder in deze post. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan.. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Playlist: 3 races 3 deathmatches 2 capture jobs 2 last team standing Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @ERRWINS|ERRWINS|Aanwezig|Ja @Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja @.PhoeniX.|jaron-xx_3M|Aanwezig|Nee @FrankyFourFingers|xx-pr0-k1llah-xx|Aanwezig|Misschien @Pino1982|nWo_Terror_Freak|Aanwezig|Misschien @thebig|vmdj0|Aanwezig|Nee @XavierAlmere|NederlandAlmere|Aanwezig|Misschien @motsinator|motsinator|Aanwezig|Ja @GuitarGuy666|FrostCube_NL|Aanwezig|Ja @DaniQuepa|DaniQuepa|Aanwezig|Ja @WiLLeMs34|willems34|Aanwezig|Ja[/table] Aantal plekken vrij: 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Oh, ik zou d'r erg graag bij willen zijn. PSN: jaron-xx_3M. Headset: Nee, helaas. Aanwezigheidsstatus: Aanwezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 jammer dat die meeting op maandag avond is dan kan ik jammer genoeg niet. ik had graag eens mee gedaan maar jammer dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 PSN: xx-pr0-k1llah-xx Headset: Misschien wel, misschien niet Status: Present Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Jullie staan erbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 (bewerkt) Hmm ps3, inderdaad lang geleden ;o. Zet mij er maar onder voorbehoud bij, 50/50 of ik kan maandag . Dexist; Dexist; Maybe; Nee Bewerkt: 9 september 2015 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 PSN: nWo_Terror_Freak Headset: Mischien wel Status: Aanwezig(zo als het nu lijkt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 Het is inderdaad een tijdje geleden. Count me in! Deelnemer: thebig PSN: vmdj0 Headset: Nee (via Skype zou wel lukken Aanwezigheidsstatus: Wel, op dit moment ben ik niet aanwezig op de meeting, want die is nog niet begonnen. Maar eens hij begint, zal ik wel aanwezig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 Top, jullie staan erbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XavierAlmere Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2015 Beste gamers, Ik doe ook graag mee. PSN: NederlandAlmere Headset: Misschien wel he, Status: Aanwezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
motsinator Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2015 ik doe ook graag mee... PSN: motsinator Headset: ja Status: aanwezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2015 Top, jullie staan er bij! Morgen vind de meeting plaats, dus geef je op nu het nog kan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2015 Helaas gaat niet door voor mij. Heel misschien nog laat op de avond Volgende keer maar weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2015 Jammer, Erwin. Tot de volgende keer dan maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2015 PSN: FrostCube_NL Headset: Jazeker Aanwezigheidsstatus: Aanwezig Ik doe ook graag mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.