Jump to content

[PS3] 14-09-2015 20:00 uur


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    10

  • thebig

    3

  • FlexxNL

    3

  • .PhoeniX.

    2

Hi errwins,

Ik neem ook 2 vrienden mee als het mogelijk is graag.

PSN: swalamafia

Headset: ja

Status: Present

PSN: coalcrusher

Headset: ja

Status: aanwezig

Mvg

Xavier

Alleen leden van het forum kunnen deelnemen aan deze meeting.

De rest krijgt weldra een uitnodiging :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een aanfluiting deze meeting jammer ik had wel wat meer verwacht

Mischien bij de volgende weer een poging doen

Als het dan het zelfde is als nu bij deze rommel zooi dan houd voor mij direct op

Zo organiseer je natuurlijk geen meeting :N - Excuses namens de organisatie lijken me dan ook gepast.
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad spijtig dat er niet meer plek voorzien werd zodat iedereen die ingeschreven was daadwerkelijk kon meedoen. Ik heb een half uur zitten updaten, maar daarna heb ik nog een uur moeten wachten voor ik mee kon doen voor een kwartiertje. Had echt nog eens zin in wat GTA, maar heb niet echt het gevoel dat ik veel heb gedaan.

Verder was het ook zeer frustrerend dat GTA besloot me mijn wapens niet te geven. Bij de eerste deathmatch heb ik niets anders kunnen doen dan wat in het rond staan. Bij CTF waren de teams 3-4 verdeeld. Ik zat in het team van 3, had geen wapens en was bijgevolg waardeloos voor mijn team. Pas toen ik alle ammo kocht, kreeg ik opeens al mijn wapens terug en heb ik de laatste twee jobs toch nog iets kunnen doen. Ligt natuurlijk niet aan de organisatie, maar het hielp natuurlijk niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad spijtig dat er niet meer plek voorzien werd zodat iedereen die ingeschreven was daadwerkelijk kon meedoen. Ik heb een half uur zitten updaten, maar daarna heb ik nog een uur moeten wachten voor ik mee kon doen voor een kwartiertje. Had echt nog eens zin in wat GTA, maar heb niet echt het gevoel dat ik veel heb gedaan.

Verder was het ook zeer frustrerend dat GTA besloot me mijn wapens niet te geven. Bij de eerste deathmatch heb ik niets anders kunnen doen dan wat in het rond staan. Bij CTF waren de teams 3-4 verdeeld. Ik zat in het team van 3, had geen wapens en was bijgevolg waardeloos voor mijn team. Pas toen ik alle ammo kocht, kreeg ik opeens al mijn wapens terug en heb ik de laatste twee jobs toch nog iets kunnen doen. Ligt natuurlijk niet aan de organisatie, maar het hielp natuurlijk niet echt.

Met andere woorden; binnenkort weer? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...