DaniQuepa Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) IK DOE OOK MET! PSN: DaniQuepa HEADSET: JA STATUS: AANWEZIG Bewerkt: 14 september 2015 door DaniQuepa Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 IK DOE OOK MET! Als je dan ook even je PSN geeft en meldt of je een headset hebt, dan komt alles goed Reageren
XavierAlmere Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Hi errwins, Ik neem ook 2 vrienden mee als het mogelijk is graag. PSN: swalamafia Headset: ja Status: Present PSN: coalcrusher Headset: ja Status: aanwezig Mvg Xavier Reageren
WiLLeMs34 Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Ik doe mee. PSN: willems34 Headset: Ja zeker Aanwezig Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Hi errwins, Ik neem ook 2 vrienden mee als het mogelijk is graag. PSN: swalamafia Headset: ja Status: Present PSN: coalcrusher Headset: ja Status: aanwezig Mvg Xavier Alleen leden van het forum kunnen deelnemen aan deze meeting. De rest krijgt weldra een uitnodiging Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 kan ik ook nog meedoen? headset ja Reageren
FlexxNL Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Wat een aanfluiting deze meeting jammer ik had wel wat meer verwacht Mischien bij de volgende weer een poging doen Als het dan het zelfde is als nu bij deze rommel zooi dan houd voor mij direct op Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Wat een aanfluiting deze meeting jammer ik had wel wat meer verwacht Mischien bij de volgende weer een poging doen Als het dan het zelfde is als nu bij deze rommel zooi dan houd voor mij direct op Zo organiseer je natuurlijk geen meeting - Excuses namens de organisatie lijken me dan ook gepast. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Ik heb een playlist gemaakt gebaseerd op 16 spelers, alleen werden de 'jobs' maar voor 8 personen. Heel frappant. Excuses aan de mensen die niet mee konden doen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Hoe was de meeting verder? Reageren
thebig Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Inderdaad spijtig dat er niet meer plek voorzien werd zodat iedereen die ingeschreven was daadwerkelijk kon meedoen. Ik heb een half uur zitten updaten, maar daarna heb ik nog een uur moeten wachten voor ik mee kon doen voor een kwartiertje. Had echt nog eens zin in wat GTA, maar heb niet echt het gevoel dat ik veel heb gedaan. Verder was het ook zeer frustrerend dat GTA besloot me mijn wapens niet te geven. Bij de eerste deathmatch heb ik niets anders kunnen doen dan wat in het rond staan. Bij CTF waren de teams 3-4 verdeeld. Ik zat in het team van 3, had geen wapens en was bijgevolg waardeloos voor mijn team. Pas toen ik alle ammo kocht, kreeg ik opeens al mijn wapens terug en heb ik de laatste twee jobs toch nog iets kunnen doen. Ligt natuurlijk niet aan de organisatie, maar het hielp natuurlijk niet echt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 23 december 2020 door .PhoeniX. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Het was een leuke meeting en zeker voor herhaling vatbaar. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Inderdaad spijtig dat er niet meer plek voorzien werd zodat iedereen die ingeschreven was daadwerkelijk kon meedoen. Ik heb een half uur zitten updaten, maar daarna heb ik nog een uur moeten wachten voor ik mee kon doen voor een kwartiertje. Had echt nog eens zin in wat GTA, maar heb niet echt het gevoel dat ik veel heb gedaan. Verder was het ook zeer frustrerend dat GTA besloot me mijn wapens niet te geven. Bij de eerste deathmatch heb ik niets anders kunnen doen dan wat in het rond staan. Bij CTF waren de teams 3-4 verdeeld. Ik zat in het team van 3, had geen wapens en was bijgevolg waardeloos voor mijn team. Pas toen ik alle ammo kocht, kreeg ik opeens al mijn wapens terug en heb ik de laatste twee jobs toch nog iets kunnen doen. Ligt natuurlijk niet aan de organisatie, maar het hielp natuurlijk niet echt. Met andere woorden; binnenkort weer? Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Op de ps4 vertelde Joriz al, en misschien een paar races ekstra.. voor de rest prima! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.