FlexxNL Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Met andere woorden; binnenkort weer? Als het gewoon normaal werkt wel anders voor mij niet meer Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Dat is even aftasten, maar dat ga ik de komende dagen even doen Reageren
thebig Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Met andere woorden; binnenkort weer? Zeker. Liever vroeger dan later. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Was een leuke meeting, ondanks dat ik me niet had aangemeld Volgt de opname nog? Wil graag nog zien wat er allemaal gedaan is nadat ik offline ging. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Inderdaad jammer dat niet iedereen er op een of andere manier bij paste. Hopelijk gaat dat de volgende keer beter. Het was gelukkig verder wel gezellig, zeker omdat ik in geen weken/maanden GTA Online had gespeeld. De opname van de meeting staat op YouTube. Het boeiende begint na circa 30 minuten, al bakte ik er niet heel veel van. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 In ieder geval een deathmatch waarbij ik heb gewonnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.