FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Hallo allemaal Ik heb even een vraagje Ik wil graag een random event willen doen door een missie overnieuw tedoen Het gaat om Simeon Yetarian random event Ik heb al een en ander op gezocht Nu staat er op internet dat ik de random event Simeon Yetarian kan doen vlak na een missie van micheal father and son en mag ik niet veranderen van character naar Trevor Mijn vraag is dus of ik die random event nog kan doen als ik die missie op nieuw doe ja of nee Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Nee, volgens mij niet. Als je een missie opnieuw speelt dan wordt de huidige staat opgeslagen en nadat de missie beëindigd is wordt die staat onmiddellijk weer ingeladen. Met andere woorden, je kan niet terug in de tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Dus als ik de random event Simeon Yetarian zou willen doen dan moet ik dus echt helemaal overnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Ja, dan moet je helemaal overnieuw beginnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Okee bedankt voor het snelle antwoord Dan ga ik dat niet doen op me PS3 overnieuw beginnen dat doe ik dan wle op me PS4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.