Jaimy020 Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Hallo V'ers Ik heb een raar probleem. Ik heb GTA V vanaf de avond dat hun uit kwam. Direct gespeeld, uit eindelijk gewacht tot online werd gelaunched. Ook toen direct gespeeld, ik heb toen vrij lang online gespeeld, veel geld verdiend, groot huis gekocht op "3 Alta St, Apt 57" Een aantal auto's waaronder een dure auto (volgens mij de "pegassi zentorno" of de "overflod entity XF" Iniedergeval een redelijk dure auto +- 750.000 Ik heb een paar maandjes niet gespeeld en dacht nu ineens weer van laat ik even lekker GTA spelen. Kom ik in mijn garage... Alle auto's weg??? Ik verzekering gebeld, geen auto's... Monteur gebeld, geen auto's... WTF ?? Huis had ik nog wel, auto's weg, geld weg?? Wat kan er hier gebeurd zijn ? Ik heb best veel tijd in GTA gestoken om zo'n auto te krijgen dus ik was best pist haha Iemand suggestie's ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2015 Stuur even een ticket naar Rockstar Support met een duidelijke uitleg wat er gaande is geweest. Die kunnen terug kijken in de database hoe en wat. Ze kunnen jou je auto niet terug geven maar ze kunnen jou eventueel wel een vergoeding geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaimy020 Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 Dankjewel Tommy!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.