3L1077 Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Simpel, werkje voor Eurosport, utieraard gewoon voor het plezier. Naar hen doorgestuurd, wie weet krijg ik een antwoord. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 En? Nog antwoord van ze gehad? Leuk werkje, ziet er mooi en creatief uit. Vind toch knap hoe je zo een idee vormt en dan ook nog weet uit te werken. Wat ik wel gedaan zou hebben, niet dat ik het kan - Meer balonnen, meer verschillende ballen/sporten en gewoon veel. Dat het echt op een massatocht begint te lijken Reageren
RUBENN Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Ik had je gezegd nog te antwoorden, dus bij dezen. Mooie creatie, mooie gedachte ook! Ben benieuwd wat ze ervan vonden. (als ze geantwoord hebben) De mand bij de voorste ballon lijkt naar voren te hangen, dat suggereert de zwarte onderkant tenminste. Over de ballonnen ben ik het niet helemaal eens met FFF, Eurosport geeft bij mij een soort 'premium' idee. Enkele ballonnen passen daar beter bij naar mijn bescheiden mening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.