Jump to content

Wat vind jij van? - Freemode Events Update

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de nieuwste update? Leuke modes of wat minder? :) En wat vinden jullie ervan dat de update niet naar LG komt?

Groeten

Geplaatst:

Op dit moment kunnen we er nog weinig van zeggen denk ik. Het concept dat er ligt lijkt zeer uitdagend en leuk, maar of het ook echt zo uitpakt dat alle GTA spelers in de wereld ook naar de plek toetrekken waar de challenges op dat moment zijn is natuurlijk de vraag. De eerste paar dagen zul je dit waarschijnlijk wel zien, maar mijn verwachting is dat dit naarmate de tijd vordert wel minder zal worden. (Vergelijkbaar met de special crates, daar was eerst ook een rush op) Het zal me benieuwen. De Rockstar Editor zit erbij, daar heb ik wel hoge verwachtingen van. Ik heb mezelf nog niet verdiept in deze editor, dus alles is een verrassing.

Dat de grotere updates zoals deze niet meer naar de Last Gen komen was natuurlijk te verwachten. GTA V heeft al aardig wat grenzen verlegd op het gebied van graphics op de Last gen en hebben zoveel mogelijk updates gedaan, zolang dit nog kon. Ze laten de LG mensen niet in de steek, want met de kerst weer op komst zullen zij ook gewoon weer genieten van sneeuw. ;) Het zat eraan te komen dat het tijdperk van de Next Gen kwam.

Geplaatst:

Beter goed gestolen dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen. Je inspiratie halen uit films, andere games of misschien zelfs de mods voor je eigen games, en doodleuk doen alsof het extreem vernieuwend is. :tu:

King of the Castle: King of the Hill, vrij bekend in vele genres en niet vernieuwend.

Hunt the Beast: Manhunt, een mode die al met SA-MP geleverd wordt sinds 2006.

Penned In: Sumo server.

Hunting Pack: regelrecht uit de film Speed.

Cross the Line: gangwars, zoals we die ook uit GTA SA kennen.

Geplaatst:

Beter goed gestolen dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen. Je inspiratie halen uit films, andere games of misschien zelfs de mods voor je eigen games, en doodleuk doen alsof het extreem vernieuwend is. thumbsup2.gif

Dit maak jij ervan, maar het wordt in het video als volgt gebracht:

Rockstar Games Presents: Free Mode Events

An entirely new way to play GTAO

No loading screens or lobbies

Events are constantly active

Just seamlessly join in the action

Featuring a wide array of madness including: ...

Hoe je het wendt of keert, dit is wel degelijk een vernieuwing voor GTAO. Er is al sinds dag 1 kritiek op het feit dat matchmaking e.d. zeer stroef verloopt, op deze manier hebben ze een oplossing bedacht om dit hele proces te vermijden.

Dat het dan oude formules zijn die gebruikt worden, doet daar niks aan af. Nergens doen ze ook de indruk wekken dat het originele ideeën zijn, dus waarom jij het op zo een manier bekijkt, begrijp ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...