mrwhoopy Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Hoe start je online een gesloten sessie op? Want vaak wordt je gelijk afgeknald. En ik zoek nog een leuke crew voor op de ps4 mijn naam is crazyshooter19 ben bijna elke dag wel online En het weekend vaak van s'morgens vroeg tot s'avonds laat Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 (bewerkt) Je kan een gesloten (invite only) sessie opstarten door naar het pausemenu te gaan, naar het ONLINE tabje gaan > Play GTA Online > Invite only. Voor de crew zou je de forumcrew kunnen overwegen. Bewerkt: 12 september 2015 door Tommie59 Reageren
nolms Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Je kunt die invite only sessie zoals Tommie59 zei alleen vanuit story mode starten Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 12 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Bedankt voor jullie reactie, Ik ga het testen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.