michael_dekerstman Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Wie o wie heeft een Romero Hearse op de PS3 en zou mij willen helpen om er ook 1tje te krijgen? Het enige wat je moet doen is even langs die kerk rijden en hopelijk spawnt hij daar Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 ik heb er 1 hoe laat ben je vanavond online en wat is je psn? Reageren
michael_dekerstman Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Volgens mij sta je al in mijn vriendenlijst psn is patrick_dewit15. Zou je morgen kunnen ofzo, heeft geen haast hoor Reageren
coolguynl Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 ik kan alleen in de avond aangezien ik fulltime werk. en dan moet ik van te voren wel een tijd weten want anders ga ik andere dingen doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.