JasonStatham Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Hoe heb je dat gedaan, Teka? Dat zou ik wel graag willen weten. Is daar een handig trucje voor? Het is volgens mij een andere afbeelding. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) @Nick, lijkt me vooral veel experimenteren met de clonestamp, en selection/fill optie. Zo zou ik het gedaan hebben denk ik. Say what? :o Ik ga wel even een tut bekijken op YouTube. @Noretz: Tuurlijk, gebruik die van Tekaloca maar. Geen probleem. Bewerkt: 14 september 2015 door NickOwnage Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Hoe heb je dat gedaan, Teka? Dat zou ik wel graag willen weten. Is daar een handig trucje voor? Het is volgens mij een andere afbeelding. Exact. Met de foto uit de hoofdtekst kun je hem niet net krijgen in 500x150, tenzij je de zijkanten kunt vullen met andere zooi natuurlijk. Gewoon even een grotere alternatief zoeken en je bent klaar Doe ik ook met mijn ava's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.