Jump to content

Te veel hackers (Last-gen)


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb de laatste tijd alleen maar last van hackers in gta V.

Ik heb altijd van die klote windmolens voor me garage. Auto's ontploffen in me garage. Als ik me lift uitloop dan word ik gekild door een bom en je ziet gewoon hackers spelen. Hoge rang, kunnen niet dood en ze nemen je gewoon elke keer weer te grazen door je op een klote manier te doden. Laatst werd ik gewoon letterlijk ''geexecuteerd''. Ik werd vast gezet in een object en hij stond gewoon met een Marksman pistol 5 seconden op me hoofd te richten en schoot me dood. En ja, ik heb die klote hacker aangegeven bij Microsoft. Hopelijk word die gereset.

Ik vind dit heel vervelend en eigenlijk vind ik dat Rockstar ons in de steek laat. Ik weet niet hoe het is met hackers in de gta V versies van Next-gen. Maar ik vind gewoon dat we gestraft worden omdat we geen nieuwe console kopen. Geen nieuwe console? Dan maar hackers.

Ik vind dit onterecht voor de spelers die nog op last-gen spelen. Want wij waren de eerste gta V en online spelers. Wij maakte gta V groot. Wij zorgde ervoor dat ze miljoenen verdiende met gta V toen hij uitkwam. En nu, vind ik, dat Rockstar ons in de steek laat.

Wat vinden jullie?

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Dat systeem is er, maar het is uiteindelijk omzeild door hackers. Dat is met alles zo. Geen enkele game is hack-Proof, ook niet de firewall van een grote bank. Leer er mee leven of koop een current-gen console.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

PS4 en Xbox One hebben er geen last van, die zijn (nog) niet gehacked, PC versie heeft er ook last van.

En Rockstar kan er redelijk weinig aan doen, ze kunnen niet klakkeloos iedereen bannen die gereport zijn.

Geloof ook dat dit via MS en Sony gaat waarmee ze een console ban krijgen, ipv. enkel een ban in GTA zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

De basis van alle problemen is gewoon slecht design. Dat heeft niks te maken met het platform. Peer-2-peer, nou vraag ik je ... Regel nummer 1 voor elke service op het internet is: vertrouw nooit de gebruikers. Het is bijvoorbeeld veel moeilijker om te cheaten in een client-server omgeving omdat de server bepaalde dingen controleert. Voertuigen, objecten of geld spawnen is dan compleet uit den boze.

Ik vind het overigens niet meer dan normaal dat men zich meer gaat focussen op de meer actuele platformen in plaats van in het verleden te blijven dralen. Ik vind het al heel wat dat ze zoveel hebben kunnen halen uit zulke oude hardware; de PS3 heeft slechts 512 megabyte RAM. 512 megabyte! En dat terwijl de aanbevolen eis voor PC 8 GB is. Dat is zestien keer meer. Ik ben zelf fervent PC gamer en daarmee misschien bevooroordeeld, maar persoonlijk vind ik dat je consoles te veel probeert te verdedigen. Ja, ze zijn goedkoop (aankoopprijs) en ze zijn gemakkelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

De basis van alle problemen is gewoon slecht design. Dat heeft niks te maken met het platform. Peer-2-peer, nou vraag ik je ... Regel nummer 1 voor elke service op het internet is: vertrouw nooit de gebruikers. Het is bijvoorbeeld veel moeilijker om te cheaten in een client-server omgeving omdat de server bepaalde dingen controleert. Voertuigen, objecten of geld spawnen is dan compleet uit den boze.

Ik vind het overigens niet meer dan normaal dat men zich meer gaat focussen op de meer actuele platformen in plaats van in het verleden te blijven dralen. Ik vind het al heel wat dat ze zoveel hebben kunnen halen uit zulke oude hardware; de PS3 heeft slechts 512 megabyte RAM. 512 megabyte! En dat terwijl de aanbevolen eis voor PC 8 GB is. Dat is zestien keer meer. Ik ben zelf fervent PC gamer en daarmee misschien bevooroordeeld, maar persoonlijk vind ik dat je consoles te veel probeert te verdedigen. Ja, ze zijn goedkoop (aankoopprijs) en ze zijn gemakkelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Tja, beetje klopt dit en een beetje niet, zolang je geen hacks kunt draaien is Peer-to-peer een redelijke methode qua server hosting.

Al zit je nog steeds met het voordeel voor de hoster, en zodra er gehackt kan worden is het over en uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Had het vandaag weer... Iedereen en elk icon op de map was verdwenen. Ik ging dood en ik kon niet meer spawnen net als de rest. Esc (PC) werkte niet meer en ik moest het spel opnieuw opstarten. Ik word er echt gek van.

Dat systeem is er, maar het is uiteindelijk omzeild door hackers. Dat is met alles zo. Geen enkele game is hack-Proof, ook niet de firewall van een grote bank. Leer er mee leven of koop een current-gen console.

Je kunt het hackers op z'n minst moeilijk maken. En als er da gehackt wordt, doe er iets aan. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Eergisteren had ik ongeveer hetzelfde. D'r kwam zo'n poppetje naar me toe én bizar genoeg kon ik 'm niet vermoorden, ook al gebruikte ik alles uit het wapenwiel. Vervolgens schoot 'ie mij met twee bescheiden kogeltjes dood... Buitengewoon triest.. En ja, dit gebeurde allemaal op de PS3.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Eergisteren had ik ongeveer hetzelfde. D'r kwam zo'n poppetje naar me toe én bizar genoeg kon ik 'm niet vermoorden, ook al gebruikte ik alles uit het wapenwiel. Vervolgens schoot 'ie mij met twee bescheiden kogeltjes dood... Buitengewoon triest.. En ja, dit gebeurde allemaal op de PS3.

Dat klinkt niet als een hack, om eerlijk te zijn maar eerder als een kleine bug of lag.

Je kunt al door één kogel gedood worden, mits je geraakt wordt in je hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Eergisteren had ik ongeveer hetzelfde. D'r kwam zo'n poppetje naar me toe én bizar genoeg kon ik 'm niet vermoorden, ook al gebruikte ik alles uit het wapenwiel. Vervolgens schoot 'ie mij met twee bescheiden kogeltjes dood... Buitengewoon triest.. En ja, dit gebeurde allemaal op de PS3.

Dat klinkt niet als een hack, om eerlijk te zijn maar eerder als een kleine bug of lag.

Je kunt al door één kogel gedood worden, mits je geraakt wordt in je hoofd.

'n Ogenblik later vermoordde hij mij minstens nog 2 keer, ik schoot accuraat volop z'n hoofd, jammerlijk genoeg gebeurde er niets. Daarentegen hoefde die betrokken persoon maar één keer te schieten, en ik was alweer pleite. Vervolgens deed 'ie het nog meerdere keren, totdat ik die desbetreffende sessie verliet aangezien ik het kotsbeu werd om ik iedere keer beschoten te worden. En van het feit dat ik weerloos én kwetsbaar

was. Nadat ik m'n Playstation had afgesloten kreeg ik het vermoeden dat het ging om 'n valsspeler die stiekem god-mode gebruikte.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...