Jump to content

Te veel hackers (Last-gen)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben zelf fervent PC gamer en daarmee misschien bevooroordeeld, maar persoonlijk vind ik dat je consoles te veel probeert te verdedigen. Ja, ze zijn goedkoop (aankoopprijs) en ze zijn gemakkelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik denk dat je veel meer terug krijgt om een computer te kopen dan een console. Ik vind de computer eigenlijk altijd beter voor gaming, de community is veel groter voor computers. Kijk maar eens met San Andreas Multiplayer of Multi Theft Auto, geweldige communities met geweldige servers. Alleen daarvoor had ik al liever gegamed met een computer in plaats van mijn oude console. :$

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

[XBOX360] Ik heb ook onlangs problemen gehad met windmolens voor mijn garage, grote tennisballen die in dezelfde garage waren. Bommen bij de lift, Opeens in een ufo zitten,Soms moneydrop maar dat was dan wel weer leuk haha...

Bewerkt: door rattenplan
Geplaatst:

[XBOX360] Ik heb ook onlangs problemen gehad met windmolens voor mijn garage, grote tennisballen die in dezelfde garage waren. Bommen bij de lift, Opeens in een ufo zitten,Soms moneydrop maar dat was dan wel weer leuk haha...

Moneydrop is altijd leuk, ja. ;)

Geplaatst:

Totdat je beseft dat je geband bent door R*, en plotseling héél anders piept dan van tevoren. As always...

Totdat je beseft dat je geband bent door R*, en plotseling héél anders piept dan van tevoren. As always...

Volgens mij begrijp jij niet helemaal waar het hier over gaat lees eerst eens waar het over gaat voor je uberhoud ergens antwoord op geeft

Het gaat hier over dat mensen die GTA Online spelen op de PS3 / Xbox dat die last hebben van hackers / modders niet dat ze zelf wat doen

Bewerkt: door Pino1982
Geplaatst:

door het gebruiken van geld dat je van hackers/modders krijgt maak je jezelf ook schuldig aan een iligaal feit dus kunnen ze je net zo goed bannen. als je geld krijgt van iemand ingame dit meteen melden bij rockstar zelf anders is de kans heel groot dat je een ban krijgt.

Geplaatst:

Een vriend van me is net level 100 gemaakt... Ik probeerde hem in te halen, omdat we tegelijk zijn begonnen. Dat gaat nu niet meer lukken. Ik heb vanavond ook gespeeld en in elke server zit een hacker. Hoe vaak je ook switcht van server.

Geplaatst:

Wat raar, ik heb bijna nergens last van op de PS-3. Eens in de 20 lobbies tref ik een hacker, stuur hem een berichtje en vraag hem of hij vroeger misschien vaak gepest is of geslagen door zijn vader en dat ik hem een geweldige therapeut kan aanbevelen.

Geplaatst:

Kom zelf ook weinig hackers tegen op de ps3. Zat toevallig net bij 1 in de server maar die spawnde alleen wat storymode figuren en deed een moneydrop verder gelukkig geen last van gehad.

Geplaatst:

Ik zelf heb op de PS3 regelmatig hackers gezien en mee gemaakt maar eigenlijk nooit echt verder last van gehad op 1 na die liet mij vliegen met een brandweer auto :sst::cab::duh::?

Op de PS4 heb ik er tot opheden nog geen last van hackers gehad even afkloppen :Y

Geplaatst:

door het gebruiken van geld dat je van hackers/modders krijgt maak je jezelf ook schuldig aan een iligaal feit dus kunnen ze je net zo goed bannen. als je geld krijgt van iemand ingame dit meteen melden bij rockstar zelf anders is de kans heel groot dat je een ban krijgt.

Onzin, vraag hoeveel mensen maar die met gekregen geld zijn gebanned, dit zijn er amper omdat ze dit via Microsoft of Sony moeten doen.

Daarnaast hebben velen hun garage vol gezet met Adders, en achteraf verkocht aangezien je auto's etc. gewoon mocht houden.

Voor de grap, vraag hackers eens hoe vaak ze gebanned worden, als ze al gebanned worden is het via Sony of Microsoft zelf waarbij ze zien dat de consoles illegale software draaien, niet omdat R* erom vroeg.

Op de PC versie is het weer anders, daar hoeft R* geen verhaal neer te leggen voor een ban, en daar vliegen de bans om je oren.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Weet niet wie het nog meer ervaart op de PS4 maar zo langzaam aan zie ik ook op de PS4 rare dingen gebeuren. Afgelopen weekend tot 4x toe lijken in mijn garage en de garagevloer bezaaid met tientallen lege bierflesjes. Tevens herhaaldelijk een paramedic die als een dolle rondrent en brabbelt. De grootste irritatie zit hem in het neergeschoten worden in mijn eigen garage. Er staat een "medespeler" in het met glas afgezette deel van mijn garage (waar de brug en het gereedschap zich bevindt) die me doodleuk iedere keer als ik daar spawn (na drie keer maar voor mijn appartement gekozen ipv garage) neerknalt. Wellicht geen hacks maar glitches. Anderen die dit fenomeen ook hebben mogen ervaren de afgelopen dagen op de PS4?

'n Weekje (kan ondertussen wel ietsjes langer geweest zijn) geleden had R* voor de oudere generatie 'n patch vrijgegeven die de hackers voor

een groot gedeelte moe(s)t tegenhouden.. En schijnbaar is 'ie wel redelijk goed uitgepakt, nadat gebeuren ben ik aanzienlijk minder hackers tegengekomen in de publieke sessies, waar ik overigens aardig tevreden mee ben. Dit is naar mijn mening de eerste keer dat R* z'n belofte nakomt omtrent 'hackers & modders.'

De weken daarvoor was 't extreem, in iedere sessie zaten toentertijd minimaal 3 à 4 hackers (meestal mensen van lvl 500 - 1337) die veelal gebruik maakten van oneerlijke voordelen. Ik kreeg er zelfs mee te maken; Ik was (volgens mij) ergens in Blaine County in 'n gestolen Cavalcade. M'n auto veranderde plotseling van kleur, daarna sprong ik eruit omdat ik het géén zuivere koek vond. Opeens vielen uit 't niets allemaal geldzakken uit de lucht (wat ik natuurlijk rot vind).. Tenslotte deed ik m'n Playstation als de bliksem uit... Ik wil vanzelfsprekend niet in de Bad-Sport pool belanden. :) Naja, dit was m'n eerste echte 'ervaring' met hackers..

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

'n Weekje (kan ondertussen wel ietsjes langer geweest zijn) geleden had R* voor de oudere generatie 'n patch vrijgegeven die de hackers voor

een groot gedeelte moe(s)t tegenhouden.. En schijnbaar is 'ie wel redelijk goed uitgepakt, nadat gebeuren ben ik aanzienlijk minder hackers tegengekomen in de publieke sessies, waar ik overigens aardig tevreden mee ben. Dit is naar mijn mening de eerste keer dat R* z'n belofte nakomt omtrent 'hackers & modders.'

eensch!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...