emda Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 goedenavond ik ben nieuwe hier ik hoop dat iemand mijn kan helpen ,mijn zoontje heb gt4 gekocht zaterdag als geinstalleerd maar het opstarten lukt niet het balkje kom maar tot 30% en geeft aan an error occured during the release data check. click the retry buton to check again internet connection required . if you do not have internet access now, please see below. ik heb windows 10 64-bits gr emi Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 (bewerkt) Verander je windows datum naar bijv. 1 Augustus 2014. Als het maar voor je IV installatie is. Als het goed is moet het spel dan starten. Bewerkt: 15 september 2015 door .Sharingan Reageren
emda Geplaatst: 15 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2015 (bewerkt) Bedankt ik ben een stap verder gaat het vanavond als opnieuw doen gr emil Bewerkt: 16 september 2015 door emda Reageren
emda Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 hij start nog niet op de cd gaat draaien en dat is als iemand nog een idee Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 september 2015 Rapport Geplaatst: 17 september 2015 Probeer eens de nieuwste patch handmatig te installeren: klik hier. Reageren
emda Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2015 heb ik gedaan ik kom in gta 4 maar kan niet inlogen in games of windows live Reageren
emda Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2015 Het is opgelost het spel doet het bedankt Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Dat is altijd goed om tehoren dat het spel het doet Wat heb je gedaan zo dat het spel nu werkt Zou mooi zijn voor andere mensen die het zelfde probleem dus hebben Het kunnen oplossen op de manier die u heeft gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.