Jump to content

Fantasy.


Visser23

Recommended Posts

Proficiat, proper werk!

Ik vind het algemene plaatje er ongelofelijk lekker uitzien, good job!

Maar als je echt langer gaat kijken vallen er toch wat dingen op (ik zal wel mierenneuken). Bijvoorbeeld het blauw op haar haar, waar komt dat van? Zomaar? Een blauwe brush stroke op de blendmodus 'bleken' zou al heel veel helpen. Ook de overgang van de wolk naar de dame is niet helemaal perfect. Heb je al geprobeerd een wolkenbrush te downloaden? Daar kun je er misschien eens mee overgaan. (Er zijn ook nog wat andere overgangen die een beetje vaag zijn)

Verder echt wel tof, de compositie is leuk, de vogels zijn tof, en het is leuk om naar te kijken. Top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat, proper werk!

Ik vind het algemene plaatje er ongelofelijk lekker uitzien, good job!

Maar als je echt langer gaat kijken vallen er toch wat dingen op (ik zal wel mierenneuken). Bijvoorbeeld het blauw op haar haar, waar komt dat van? Zomaar? Een blauwe brush stroke op de blendmodus 'bleken' zou al heel veel helpen. Ook de overgang van de wolk naar de dame is niet helemaal perfect. Heb je al geprobeerd een wolkenbrush te downloaden? Daar kun je er misschien eens mee overgaan. (Er zijn ook nog wat andere overgangen die een beetje vaag zijn)

Verder echt wel tof, de compositie is leuk, de vogels zijn tof, en het is leuk om naar te kijken. Top! thumbsup2.gif

Dankjewel voor je reactie! Ik vond blauw er wel mooi uitzien, haha. Het komt inderdaad nergens vandaan dus dat lijkt een beetje raar, nu je het zegt. Het blauwe zit overigens ook een beetje op haar buik :puh:

De overgang van de wolken naar dame is inderdaad wat raar. Het is btw wel een cloudbrush, maar heb hem op zo'n 2100 px gedaan. Daarna heb ik hier en daar wat weggegumd, waardoor het er zo is uitgekomen. :puh:

Nogmaals bedankt voor je comment! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dat blauwe niet zo storend, eerder de smudge op haar buik. En de papegaai bij haar schouder, die zit op een stokje die weggevaagd is.

Voor de rest vind ik deze wel mooi! had alleen graag wat feller kleurgebruik gezien, maar ook dat is weer persoonlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...