P.ZAAL Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 (bewerkt) Tijdens het Spelen van GTA-V Zag ik opeens dit en ik dacht van HEYY dat lijkt wel op een Pokebal. Infernus ik kies jou. (bij de lamp) Bewerkt: 18 september 2015 door P.ZAAL Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Haha, mooi gevonden leuke EE! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Dit was (volgens mij) allang bekend. Doch is het zeer leuk dat je het opnieuw had gepost, omwille dat sommige leden er helemaal niets van af weten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Was al een tijdje bekent (sinds de release van GTA:O), maar toch leuk om hem weer een keertje te zien! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Dit was (volgens mij) allang bekend. Doch is het zeer leuk dat je het opnieuw had gepost, omwille dat sommige leden er helemaal niets van af weten. Dit was inderdaad al sinds de release van GTA IV al bekend. Maar je zal maar weer zien dat leden zoals P.Zaal dit dus niet wisten.. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Ik wist het dus niet en nu wel dankje wel voor het delen er van Reageren
Nissan Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Dit was (volgens mij) allang bekend. Doch is het zeer leuk dat je het opnieuw had gepost, omwille dat sommige leden er helemaal niets van af weten. Sinds wanneer is dit bekend dan? Er is geen topic van of wat dan ook. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 (bewerkt) Ik meende dat ik die 'eerdergenoemde' Easter Egg zag voorbijkomen in verschillende GTA V-topics. Daarbij is Google tevens een handige inspiratiebron voor talrijke EE's, waaronder deze. Bewerkt: 18 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.