FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Hallo allemaal Ik kom tot de ontdekking dat me geluid in GTAV weg is Hoe kan dat en wat kan ik er aan doen dat het weer terug komt Geluid van alleen de radio doet het nog voor de rest is alle geluid weg Auto Guns Police Praten TV in de safe house Gewoon alleen de radio doet het in de auto Alvast bedankt Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Ik heb alles al geprobeerd niks helpt Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 (bewerkt) Wellicht is het een optie om je TV / PS3 kortstondig uit te zetten, èn nadien weer aan. Ik had dit desbetreffende probleemgeval ook toen de Heist-update net uit was. Ik deed destijds exact hetzelfde wat hier boven beschreven stond, en het werkte zelfs. Proberen dus! Bewerkt: 18 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Ik heb wel gewoon geluid op me tv dat is niet het probleem Maar ik zal het eens proberen wat u zegt Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Al bij de ingame audio-instellingen gekeken of er geen balkjes of zo verschoven zijn? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Ik heb alles op default of hoe dat ook mag heten gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.