Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 (bewerkt) Welkom in mijn fotoboek! Ik houd heel erg van foto´s maken, Ik doe het niet zo zeer met een officiële foto camera, maar gewoon lekker simpel met de mobiele telefoon! Vooral foto´s maken van de natuur vind ik mooi, een mooi gazonnetje of een prachtige zonsondergang op het strand moeten door mij gefotografeerd worden. In dit topic post ik de mooiste foto´s van de uitstapjes die ik maak. Niet om een ander de ogen uit te steken met wat ik heb, maar om jullie mee te laten genieten met wat ik ervaren heb. In dit topic worden dus door mij gemaakte foto´s geplaatst. Vakantie Mallorca: (de mooiste foto's) Bewerkt: 19 september 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Leuke foto's! Die laatste foto kan ik me heel goed herinneren van Magician Dynamo. Het is een ander beeld, maar zo'n soort plek; Klik. Reageren
MeestalRobin Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Mooie foto's, die laatste doet me denken aan Rio de Janeiro. Ook al is dat daar geen beeld van een kruis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.