KoningJesper Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 (bewerkt) Hallo, ik heb een beetje een vreemde vraag, maar in mn omgeving en op internet wist niemand het. Omdat ik geblesseerd ben aan mn knie, heb ik op school de liftsleutel gekregen. Deze ben ik natuurlijk gvd kwijt geraakt. Blijkt dat je 35 (!) euro moet betalen als je m kwijt bent. Ik vroeg me af wrm deze prijs zo hoog was. Is dit een speciale sleutel? Hij zit er namelijk gwn normaal uit. Bewerkt: 21 september 2015 door KoningJesper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Om kinderen af te leren zulke dingen kwijt te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Inderdaad. Het is bedoeling dat je voorzichtig met spullen van anderen omgaat. Als je het verkloot, hangt er natuurlijk een prijskaartje aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Meestal moet je ook een borg betalen mocht je zoiets krijgen. Voor mijn werk betaalde ik ook 30 euro borg voor mijn kantoorsleutel. Zo gek is dat dus nog niet. Wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Eigen schuld. Je had je knie maar niet moeten bezeren In de oertijd was je nu opgegeten door een dinosauriër, maar helaas geldt het principe van survival of the fittest niet meer in de moderne wereld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Eigen schuld. Je had je knie maar niet moeten bezeren In de oertijd was je nu opgegeten door een dinosauriër, maar helaas geldt het principe van survival of the fittest niet meer in de moderne wereld. Of in de romeinse tijd je ballen tussen twee bakstenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Hallo, ik heb een beetje een vreemde vraag, maar in mn omgeving en op internet wist niemand het. Omdat ik geblesseerd ben aan mn knie, heb ik op school de liftsleutel gekregen. Deze ben ik natuurlijk gvd kwijt geraakt. Blijkt dat je 35 (!) euro moet betalen als je m kwijt bent. Ik vroeg me af wrm deze prijs zo hoog was. Is dit een speciale sleutel? Hij zit er namelijk gwn normaal uit. Is dat niet van te voren gemeld? en 2.: Zijn er meerdere sleutels? Zo ja, zorg dat een vriend die sleutel krijgt. Drna peilen wat het kost om een nieuwe sleutel te laten maken. Kost het minder dan 35 euro dan maak je winst. Zo nee, dan verklaard dat misschien de prijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Omdat het kwijtraken van een sleutel, eender welke, hele nare gevolgen kan hebben die meestal impliceren dat je een slotenmaker laat komen om het slot te openen en het nadien laat vervangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Je hebt sleutels met en zonder certificaat. Sleutels zonder certificaat zijn voor een klein bedrag bij te maken, maar bij sleutels met certificaat ligt dat anders. Juist omdat die niet zomaar bijgemaakt mogen worden, liggen de kosten hoger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.