Dutchy3010 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2015 Van lezen leer je zo ongelooflijk veel. Maar dan valt het niet op dat je veel leert: algemene kennis en inlevingsvermogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2015 Waar las ik nu gisteren dat een boek nog altijd de beste manier was om kennis over te dragen..? Stond ergens mooi geciteerd, maar ben vergeten waar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2015 Ik ben momenteel bezig om m'n Baantjer serie bij elkaar te krijgen, moet er nog een stuk of 10. Heb alle boeken die ik al heb inmiddels ook gelezen, het blijven goeie boeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2015 Zoals gewoonlijk valt er weer geen touw aan vast te knopen, Nicola Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2015 Vroeger las ik best wel veel, maar juist door het "verplichte" lezen voor school ben ik minder gaan lezen, omdat ik het toen niet meer leuk vond. De laatste jaren lees ik enkel nog boeken van schrijvers als Dan Brown en David Baldacci, en dan hooguit twee boeken per jaar. Meestal tijdens een vakantie dat ik er in een week een boek doorheen jaag, lekker ontspannen, maar verder heb ik er geen tijd voor of leg ik mijn prioriteiten elders. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want ik heb nog wel wat boeken in de kast die ik ooit eens heb gekregen of zo en waar ik nog eens aan moet beginnen. Vijftig tinten grijs. Alle drie helemaal uitgelezen? M'n vrouw is er halverwege deel drie mee gestopt, die vond er niks meer aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2015 Zeker. Ik vond het derde deel juist het beste. De seksscènes waren toen veel minder en het heel goed verstopte mooie liefdesverhaal kwam juist naar boven. Blijkbaar was je vrouw vooral geïnteresseerd in dat eerste? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2015 Ze was er gewoon klaar mee, vond het langdradig worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Zojuist The Kill Order uitgelezen, een prequel op de Maze Runner trilogie. Leuk om wat achtergrondinformatie te hebben over het hoe en waarom van de gebeurtenissen in de Maze Runner. En een goede schrijver, die James Dashner. Nu op naar het volgende avontuur: 10,000 Saints van Eleanor Henderson. Bewerkt: 27 september 2015 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik heb zonet To Kill A Mockingbird uit. Verdorie, dat kwam toch wel heel dicht bij een traantje. Prachtig. Nog anderen die het gelezen hebben? Prachtig hè? Dit is voor mij een heel emotioneel boek. Toen mijn vader op sterven lag heb ik 's nachts bij hem gezeten en hem verzorgd, en in de periodes dat hij sliep heb ik het gelezen. Nou ben benieuwd jongens, toen ik vanochtend op station in de rij stond bij Bruna om sigaretten te halen, zag ik dit boek ineens aan m´n rechterzijde liggen. Heb de film altijd geweldig gevonden en moest terugdenken aan jullie gesprek dus heb hem ook maar meteen aangeschaft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2015 (bewerkt) Ik wist nog niet eens dat er 'n 'boeken'-topic was... :$ Goed, ik las voor een aantal jaar terug ontzettend véél boeken, met name informatieve boeken. Dat deed ik grotendeels om m'n kennis te verrijken, en ik kon me er uren mee vermaken. Ongeacht om wat voor soort informatie het ging, ik vond het altijd wel belangwekkend. Naarmate ik ouder werd begon m'n interesse af te nemen, voornamelijk omdat ik begon te focussen op andere dingen, zoals gamen. Tegenwoordig lees ik nog enkel boeken als ik 'n opdracht krijg voor school om dat te doen. Bewerkt: 9 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik heb zonet To Kill A Mockingbird uit. Verdorie, dat kwam toch wel heel dicht bij een traantje. Prachtig. Nog anderen die het gelezen hebben? Prachtig hè? Dit is voor mij een heel emotioneel boek. Toen mijn vader op sterven lag heb ik 's nachts bij hem gezeten en hem verzorgd, en in de periodes dat hij sliep heb ik het gelezen. Nou ben benieuwd jongens, toen ik vanochtend op station in de rij stond bij Bruna om sigaretten te halen, zag ik dit boek ineens aan m´n rechterzijde liggen. Heb de film altijd geweldig gevonden en moest terugdenken aan jullie gesprek dus heb hem ook maar meteen aangeschaft Yess, mijn goede daad van de dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2015 Vanwege mijn eindexamenjaar aan boeken begonnen en nu ook naast mijn lijst aan het lezen. Nu bezig met het vierde deel van de Harry Potter boeken in het Engels. Goede serie, raar dat ik die zo lang heb laten liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2015 Ik vind de Harry Potter-boeken niet zo leuk :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2015 Ik vind de Harry Potter-boeken niet zo leuk :$ Ik ook niet, lang geleden anderhalf boek gelezen en toen ben ik ermee gestopt. Misschien moet ik nog eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2015 Ik vind de Harry Potter-boeken niet zo leuk Ik ook niet, lang geleden anderhalf boek gelezen en toen ben ik ermee gestopt. Misschien moet ik nog eens proberen. Same here, Ik vind een groot deel van de karakters zo leeg of eigenlijk is het meer dat ik me nooit met ze kon identificeren. Jaren geleden las ik toch liever de Percy Jackson reeks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.