Megadreams Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 (bewerkt) Sinds oktober 2014 heb ik een Clevo W650SJ (via alternate) als laptop en deze werkte al deze tijd goed. Sinds gisterenavond reageerden sommige toetsen op het toetsenbord opeens net meer. Met name de: I, J, 6/§, 7/è en zelfs de ,/? toetsen. Aangezien ik op AZERTY werk liggen deze erg dicht bij elkaar. Deze tekst typ ik overigens half met het schermtoetsenbord in Windows. Op het moment gebruik ik Windows 10 en heb ik een test gedaan in de BIOS om te kijken of het een Windows specifiek probleem is. Het probleem blijft echter ook daar bestaan. Een hardware probleem dus zou je meteen denken. Zelf dacht ik dit ook maar er blijkt alsnog een raar patroon in het patroon te zitten. Als ik lang genoeg de batterij uit de laptop haal zullen de toetsen toch voor enkele minuten na het opstarten blijven werken. Daarna werken ze allemaal opeens weer niet meer. Heeft er iemand een idee wat de mogelijke oorzaak kan zijn? Bewerkt: 24 september 2015 door Megadreams Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Normaal is die nog (net) onder garantie, dus als ik jou was zou ik daar dan ook gebruik van maken. Dat is natuurlijk vervelend omdat dat inhoudt dat je je laptop voor een maand kwijt bent, maar je beschrijving is- zullen we zeggen - zeer "uniek" en ik heb geen idee wat dit veroorzaakt. Waarschijnlijk een hitte probleem aangezien het pas optreedt na een paar minuten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.