Jump to content

Budget GTA V Pc


ShootDaan

Recommended Posts

Op Reddit hebben een aantal mensen meegeholpen met het een en ander bij elkaar te krijgen om een goedkope pc te maken die GTA aankan. Monitor zit er niet bij en wss moet ik ook nog een wireless adapter kopen, maar toch wil ik ook even jullie mening over het lijstje. Zal ik GTA V goed kunnen spelen met deze computer?

PCPartPicker part list / Price breakdown by merchant

CPU: AMD Athlon X4 860K 3.7GHz Quad-Core Processor ($73.89 @ OutletPC)

Motherboard: ASRock FM2A88M PRO3+ Micro ATX FM2+ Motherboard ($50.98 @ Newegg)

Memory: Team Dark 8GB (1 x 8GB) DDR3-1600 Memory ($34.99 @ Newegg)

Storage: Western Digital RE3 750GB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive ($44.00 @ Amazon)

Video Card: Zotac GeForce GTX 750 Ti 2GB Video Card ($99.99 @ Amazon)

Case: Raidmax ATX-404WU ATX Mid Tower Case ($24.99 @ Newegg)

Power Supply: Corsair Builder 430W 80+ Bronze Certified ATX Power Supply ($19.99 @ Newegg)

Optical Drive: Lite-On iHDS118-04 DVD/CD Drive ($13.89 @ OutletPC)

Keyboard: Microsoft Keyboard 200 Wired Standard Keyboard ($6.99 @ NCIX US)

Total: $369.71

Prices include shipping, taxes, and discounts when available

Generated by PCPartPicker 2015-09-24 14:14 EDT-0400

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Dit betreffen Amerikaanse prijzen met verzendkosten voor binnen de USA. In Nederland zul je dus iets andere prijzen zien voor deze hardware mede de 21% BTW die wij moeten betalen.

GTA5 zal wel gaan werken, maar ik betwijfel of je hem hoger kan zetten dan de een na laagste optie.

Ik weet niet hoe compleet je de PC wil hebben, maar een monitor en muis ontbreekt nog. Mocht je die wel hebben heb je vast ook geen nieuw toetsenbord nodig smile3.gif

Daarnaast heb je mogelijk een (nieuwe) Windows licentie nodig om Grand Theft Auto V te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De prijzen vallen enorm mee ja knipoog.gif Omgerekend betaald je een kleine 330 euro voor dit. En zover ik weet, en mensen mij hebben weten te vertellen kun je Gta hiermee spelen! Natuurlijk moet er nog wel een monitor bij en die zijn ook niet de goedkoopste.

Nee. Dit betreffen Amerikaanse prijzen met verzendkosten voor binnen de USA. In Nederland zul je dus iets andere prijzen zien voor deze hardware mede de 21% BTW die wij moeten betalen.

GTA5 zal zeker gaan werken, maar ik betwijfel of je hem hoger kan zetten dan de een na laagste optie.

Ik weet niet hoe compleet je de PC wil hebben, maar een monitor en muis ontbreekt nog. Mocht je die wel hebben heb je vast ook geen nieuw toetsenbord nodig smile3.gif

Daarnaast heb je mogelijk een (nieuwe) Windows licentie nodig om Grand Theft Auto V te kunnen spelen.

De prijs ligt eigenlijk nog lager zelfs, voor mij in ieder geval, want ik heb 50 euro korting op amazon. Een muis, koptelefoon en alles heb ik al maar een monitor heb ik zoals ik al zei niet hierbij in, want die koop ik wss bij de mediamarkt. En een windows 7 cd ligt hier nog ongebruikt en verpakt ^^

Waar kan ik het best nog geld in investeren? Video card?

Edit: Dacht dat het mogelijk was om een reactie te verwijderen.. dus sorry voor dubbelpost.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dus je besteld het, en dan moet je het nog hier krijgen, heb je daar wel aan gedacht?...

Die CPU bij die site kost het verzenden 30 dollar, samen kost het 102 dollar terwijl die CPU in Nederland 85(92 incl verzenden) euro kost bij alternate.

Plaats bij iedere verschillende winkel maar gerust 30 dollar verzenden bij, dus 5x 30 = 150 dollar, dus zit je 370+150=520 dollar, dus pakweg 500 euro voor een pc.

Wil je op zijn goedkoopst een game PC kopen, kijk eens op tweakers, daar plaatsen ze ook van zulke builds maar dan voor Nederlandse tarieven, dan heb je tenminste nog een realistische prijs.

Want die 370 dollar klinkt leuk, maar zoals ik al had geschreven komt er nog meer dan 100 dollar aan verschepen bij, nog geen invoerrechten erbij gesproken.

Bij 4 winkels is het sowieso standaard inklaringskosten van 13 euro, dus zo'n 52 euro en dan mogelijk BTW erop a 21% incl. verzenden, a 100 dollar.

Dus die setup kost je meer dan 600 euro omgerekend als ze je eruit pikken bij de Douane, maar imo het risico niet waard vooral als je ook nog eens waarde hecht aan garantie.

Niet dat de garantie slecht hoeft te zijn, maar je moet je product erheen verschepen voor veel geld waardoor je beter gewoon in Nederland kan bestellen.

Om eerlijk te zijn, als je niet meer dan 400 euro wilt uitgeven, koop dan gewoon een console ipv. een 'game' pc die GTA 5 net la la la aankan.

Wil je gerust meer uitgeven dan 400, zeg, 600 of 800 euro, dan doe je beter aan een PC maar die goedkope pc's is net als aan een dood paard trekken.

Elk jaar moet je weer een beetje upgraden waardoor je nog steeds een knaken pc hebt terwijl als je spaart een velen betere had kunnen hebben, goedkoop is duurkoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...