FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 (bewerkt) Hallo Allemaal Ik heb even een vraagje Als ik in de playstation store kijk zie ik regelmatig PSN Games voor bij komen Wat kan ik met die games ? Groeten Pino Bewerkt: 25 september 2015 door Pino1982 Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Die kan je kopen/downloaden en dan spelen? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Wat is er anders aan PSN games dan gewone normale games ? Moet ik connect zijn met internet ? Zijn het volledige games ? Kan ik het offline spelen ? Kan ik het alleen spelen ? Reageren
Lars Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 In de playstore PSN games? Playstore is toch van Android? Wacht, is dit iets nieuws van google ofzo? ik snap het nu ook even niet meer Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Dit zijn gewoon volledige spellen die je kunt downloaden, Pino. Lijkt me toch heel logisch. Je hebt dan geen schijfje nodig. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Dit zijn gewoon volledige spellen die je kunt downloaden, Pino. Lijkt me toch heel logisch. Je hebt dan geen schijfje nodig. Dankje wel TekaLoca voor je antwoord weer wat geleerd vandaag Reageren
Platypus Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 In de playstore PSN games? Playstore is toch van Android? Wacht, is dit iets nieuws van google ofzo? ik snap het nu ook even niet meer Hij bedoelt natuurlijk 'PlayStation Store'. PSN games zijn games niet niet op disc verkrijgbaar zijn, maar enkel via de PlayStation Store. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 (bewerkt) Ik bedoelde inderdaad de playstation store klein typ foutje van mij is bij deze verbeterd Bewerkt: 25 september 2015 door Pino1982 Reageren
Niked Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Kan ik het offline spelen ? Kan ik het alleen spelen ? Singleplayer kan je uiteraard offline spelen, enkel voor multiplayer heb je online nodig. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Kan ik het offline spelen ? Kan ik het alleen spelen ? Singleplayer kan je uiteraard offline spelen, enkel voor multiplayer heb je online nodig. Niet voor alles. FTP spellen en BETAs kan je online spelen zonder PS+ volgens mij (is iig bij de Rainbow Six Siege BETA zo ) Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Kan ik het offline spelen ? Kan ik het alleen spelen ? Singleplayer kan je uiteraard offline spelen, enkel voor multiplayer heb je online nodig. Hoe ik daar nu bij kom haha niet echt op gelet Maar ik ben weer een heel stuk wijzer geworden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.