FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Hallo Allemaal Ik kwam van de week toen ik GTA Online aan het spelen was op me PS3 dit tegen Ik kom vandaag om 14:20 dit tegen toen ik GTA Online aan het spelen was op me PS4 kwam ik spelers tegen in doorzichtige auto's Edit Hier een paar snapmatics van GTA online op de PS4 _small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'> _small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'> _small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'> _small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'> _small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'> Hoe in vredesnaam kan dat ? Groeten Pino Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Waarschijnlijk is dit omdat je in een public speelt en niet alles goed geladen word. Of dat er (weer) sprake is van hackers/modders. Was dit bij meerdere sessies zo? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Dit is inderdaad in free mode ja en ja heb het meedere keren gezien in free mode Reageren
nolms Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Als je op de ps4 in passive mode gaat ben je doorzichtig, ook in auto's enzo. Dat met die onzichtbaar lichaa in een glitch. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Okee dat is wel vaag dan want je kan dan door mensen heen rijden Ik heb mijn begin post aangepat met wat snapicmatics van de PS4 er bij Maar blijkbaar werkt de IMG tag niet helemaal lekker op het forum >>> Door Big Boss: Fixed.<<< Reageren
nolms Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Klopt, ik vind passive mode on new gen veel beter. Je kunt gewoon in passie mode rond rijden en je kunt niet dood gereden worden als je te voet bent. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 (bewerkt) Ik vind dat eigenlijk weer niet kunnen maar goed Maar dat doorzichtig voor de PS3 volgens ij hoort dat niet zo of wel Je kan in GTA Online in passive mode op de ps3 niet schieten en beschoten worden als je tevoet bent als je in de auto zit wel en als je in de auto zit kan je ook neer geschoten worden Volgens mij is dat in GTA Online op de PS4 anders als ik me niet vergis zo als ik gezien heb PS : Big Boss bedankt voor de EDIT voor de IMG Bewerkt: 25 september 2015 door Pino1982 Reageren
Niked Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Dat probleem op de Ps3 is een glitch. Aangezien Rockstar ergens vorig jaar meldde dat er niets gedaan werd tegen glitches die geen invloed op jezelf/iemand heeft is er dus ook geen enkel probleem. De passive mode is anders op de ps3 dan op de ps4. Op de Ps3 kan je enkel niet beschoten worden wanneer je wandelt, terwijl je op de Ps4 nooit beschoten kan worden. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Dankje wel skullz voor je duidelijke en goeie feedback hier op Ik ben nu weer heel wat wijzer geworden kwa passive mode op de ps3 en op de ps4 kwa Online gaming met GTA V En dat op de PS3 ja dat is dan niet anders he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.