Alright. De server is al een tijdje inactief. Ben er zelf ook al even niet meer op geweest (geef ik toe)... Ik kreeg net een PB van Thebig met het idee voor een UHC. Iemand in? Ik wel! Zaterdag 3 oktober, 12:00. Mocht je een ander idee/tijdstip willen doe geen moeite en zeg het, dan kunnen we dit met z'n allen overleggen.
Wat uitleg/regels (met dank aan Thebig):
Wat is een UHC?
UHC is de afkorting voor Ultra Hardcore. Een Ultra Hardcore wereld verschilt in enkele aspecten van een normale Mincraftwereld. Het belangrijkste kenmerk is dat een speler slechts één leven heeft. Als hij eenmaal dood is, is het niet mogelijk terug in de wereld te geraken. Verder hebben vijandige mobs evenveel health en dienen evenveel damage toe als in hardmode. Als laatste geeft voldoende eten je geen extra health terug. De enige manier om health terug te krijgen, is met behulp van Golden Apples.
De bedoeling van UHC is als allerlaatste speler/team over te blijven. Je kan natuurlijk wachten tot alle andere spelers/teams sterven, maar een veel effectievere manier is zelf een stevige uitrusting samen te stellen en de andere spelers/teams een handje te helpen met dood te gaan.
Voorlopige regels:
Geen Nether: ivm met lag lijkt me dat wel het beste. Ook kan een potje zeer lang duren als we allemaal in de Nether gaan. Of kan een potje juist snel gedaan zijn als iedereen daar dood gaat.
Bijgevolg geen potions.
World Border met een bepaalde grootte die na een tijdje krimpt: zo krijgt iedereen tijd voor een basisuitrusting, maar vermijd je ook ellenlange potjes.
Eternal Day na een bepaalde tijd: je krijgt genoeg tijd voor een basisuitrusting en kan daarna rustig naar elkaar zoeken aan de oppervlakte.
Individuele teams
Dus:
GTAForum UHC Toernooi
Wanneer? Zaterdag 4 oktober, 15:00
Waar? GTAForum Minecraft Server (IP: 178.32.34.212:25565)
Deelnemers: (4/10)
- Forumnaam: ezra24rct3
Minecraft Username: ezra24rct3
- Forumnaam: thebig
Minecraft Username: gthabig
- Forumnaam: .PhoeniX.
Minecraft Username: lastcastle.
- Forumnaam: Aron24
- Minecraft Username: Endanda
-
-
-
-
-
Plaats t volgende in dit topic of stuur het naar mij in PB:
Ik wil meedoen aan het eerste GTAForum UHC Toernooi!
[b]Forumnaam: [/b]
[b]Minecraft Username: [/b]
Sidenote: Dit is alleen voor mensen die in het bezit zijn van een Minecraft Premium account, en het dus hebben gekocht. Illegale launchers worden niet toegelaten!
Alright. De server is al een tijdje inactief. Ben er zelf ook al even niet meer op geweest (geef ik toe)... Ik kreeg net een PB van Thebig met het idee voor een UHC. Iemand in? Ik wel! Zaterdag 3 oktober, 12:00. Mocht je een ander idee/tijdstip willen doe geen moeite en zeg het, dan kunnen we dit met z'n allen overleggen.
Wat uitleg/regels (met dank aan Thebig):
Wat is een UHC?
UHC is de afkorting voor Ultra Hardcore. Een Ultra Hardcore wereld verschilt in enkele aspecten van een normale Mincraftwereld. Het belangrijkste kenmerk is dat een speler slechts één leven heeft. Als hij eenmaal dood is, is het niet mogelijk terug in de wereld te geraken. Verder hebben vijandige mobs evenveel health en dienen evenveel damage toe als in hardmode. Als laatste geeft voldoende eten je geen extra health terug. De enige manier om health terug te krijgen, is met behulp van Golden Apples.
De bedoeling van UHC is als allerlaatste speler/team over te blijven. Je kan natuurlijk wachten tot alle andere spelers/teams sterven, maar een veel effectievere manier is zelf een stevige uitrusting samen te stellen en de andere spelers/teams een handje te helpen met dood te gaan.
Voorlopige regels:
Dus:
GTAForum UHC Toernooi
Wanneer? Zaterdag 4 oktober, 15:00
Waar? GTAForum Minecraft Server (IP: 178.32.34.212:25565)
Deelnemers: (4/10)
- Forumnaam: ezra24rct3
Minecraft Username: ezra24rct3
- Forumnaam: thebig
Minecraft Username: gthabig
- Forumnaam: .PhoeniX.
Minecraft Username: lastcastle.
- Forumnaam: Aron24
- Minecraft Username: Endanda
-
-
-
-
-
Plaats t volgende in dit topic of stuur het naar mij in PB:
Sidenote: Dit is alleen voor mensen die in het bezit zijn van een Minecraft Premium account, en het dus hebben gekocht. Illegale launchers worden niet toegelaten!
Bewerkt: door Visser23