FlexxNL Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Hallo allemaal Ik speel sinds 3 dagen GTA V Online en in het begin had ik allemaal die blauwe icoontjes Races Air races Bike races Deahtmatch Missie Enz enz Die zijn sinds gister avond in eens weg Hoe kan dat en waarom ? Hoe kan ik ze terug krijgen ? Alvast bedankt Groeten Pino Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 (bewerkt) Heb je dit op de PS3 of de 4? Bewerkt: 26 september 2015 door Tommie59 Reageren
Lars Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Of op de Xbox 360, Xbox One of PC? Reageren
nolms Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Je kunt sinds de laatste update die icoontjes verbergen, om ze terug zichtbaar te maken open je je interaction menu en ga je naar Hide Options en Jobs. Daar kun je alle of sommige jobs zichtbaar maken of verbergen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Sorry dat ben ik vergeten er bij tezeggen het gaat om de PS4 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Je kunt sinds de laatste update die icoontjes verbergen, om ze terug zichtbaar te maken open je je interaction menu en ga je naar Hide Options en Jobs. Daar kun je alle of sommige jobs zichtbaar maken of verbergen. Jep, dat dus. Had t ook ff maar toen vond ik dat. Had wel wat over mogen worden gezegd door R*... Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Dankje wel alleaal voor jullie hulp heb het gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.