KoningJesper Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 (bewerkt) Theme Park Studio Ontwikkelaar: Pantera EntertainmentUitgever: Pantera Entertainment/Steam Genre: Simulator Platforms: PCAantal spelers: 1Prijs: 30 $Datum van uitgave: Early Access Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 In één woord samen te vatten: uitgebreid. Zo te zien kun je met deze "game" erg mooie dingen maken, ik vraag me alleen af wat je moet doen zodra je park klaar is? Zit er dan nog een gameplay-element à la RollerCoaster Tycoon aan vast, of kun je je gecreëerde park alleen aan het internet laten zien? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2015 Rapport Geplaatst: 26 september 2015 Je kunt zelfs je eigen attracties creëren. Opzich wel een grappig iets om te doen. Ik ga hem iig zeker een keer kopen (tijdens een aanbieding denk ik). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.