Jump to content

Playstation 4 HDMI kabel


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Hallo leden,

Rond kerst koop ik een Playstation 4 voor mezelf en dat is natuurlijk helemaal leuk.

Maar tot heden toe speel ik nog op oudere versie van de Philips tv (zie foto's) en ik vroeg me

af of ik daar een playstation 4 op kan aansluiten. Hier foto's van m'n televisie:

post-139489-0-33086100-1443362065_thumb.jpg

post-139489-0-72662100-1443362080_thumb.jpg

Mvg DDG7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meende dat het sommigen wel lukt met een omvormer, maar bespaar jezelf de moeite en de tranen voor als het niet wil. Voor 150 euro heb je een zeer degelijk scherm met HDMI-aansluiting. En daarnaast bespaart je dat ook behoorlijk in stroomkosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel moeite is het niet hoor

Mijn neefje heeft de kabel die ik zo juist hier boven heb neer gezet tussen zijn PS4 en zo'n zelfde tv als Danger_dog_guy_7 en geen problemen was gewoon plug en play

Waarom iemand negatief bericht geven als het niet zo is ?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat HDMI een digitaal signaal is, en tulpen zijn een analoog signaal, daardoor moet er een omvormer tussen.

Overigens, de reviews op Mitb zijn ook erg wisselvallig, bij een deel werkt het perfect, bij een ander deel is de kwaliteit matig en bij de rest doet ie het niet :7

Ik zou sparen voor een deftig scherm, je gaat toch geen PS4 kopen van 400 euro, om hem op een analoge tv van 20 jaar oud aan te sluiten dmv. een 5 euro kabel?

Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik dat het in je tv moet passen

Als je de kabel aansluit op de juiste kleuren en de HDMI in je PS4 stopt de TV op het juiste kanaal is het geen probleem dan zou het gewoon moeten werken

Wat GolfG60 zegt klopt ook wel ja maar zo als ik zij het kan dus wel

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Wat GolfG60 zegt klopt ook wel ja maar zo als ik zij het kan dus wel

Alles kan... Maar het is gewoon van de pot gerukt om een PS4 aan te sluiten op een bak van 10 jaar terug. Spaar dan nog even door zodat je zoiets kan kopen.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit.

Jij bent echt anti-nextgen, hè? :7

________

Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit.

Jij bent echt anti-nextgen, hè? :7

________

Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. :Y

Gast, ik heb een PS4 :?

Welk nut heeft het om een PS4 op een 480p scherm te spelen, de pixels zijn zo groot dat je niet het verschil ziet tussen een boot en een vliegtuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit.

Jij bent echt anti-nextgen, hè? :7

________

Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. :Y

Gast, ik heb een PS4 :?

Sorry, verwarde je met iemand anders... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger was alles beter. Mijn PS3 doet ondertussen niet meer aan HDMI maar ik kan nog steeds die tulpjes gebruiken, dat geeft alweer aan dat nextgen alleen maar bezunigingen zijn.

Maarja, koop gewoon zon stekker van 10 guldens en kijk of het werkt, ander koop je nieuwe TV. Zon beeldbuis heeft wel wat nostalgisch, zeker als je op 320p GTA IV gaat spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...