Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Hallo leden, Rond kerst koop ik een Playstation 4 voor mezelf en dat is natuurlijk helemaal leuk. Maar tot heden toe speel ik nog op oudere versie van de Philips tv (zie foto's) en ik vroeg me af of ik daar een playstation 4 op kan aansluiten. Hier foto's van m'n televisie: Mvg DDG7 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 De PS4 heeft alleen een HDMI aansluiting, dus dat zal niet gaan lukken. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 De PS4 heeft alleen een HDMI aansluiting, dus dat zal niet gaan lukken. Vertel mij eens waarom zou dat niet gaan lukken dan ? Hier een afbeelding van Audio / Video naar HDMI Hier de link van een willig keurige site op goolge Prijs kabel onder 10 euro Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Ik meende dat het sommigen wel lukt met een omvormer, maar bespaar jezelf de moeite en de tranen voor als het niet wil. Voor 150 euro heb je een zeer degelijk scherm met HDMI-aansluiting. En daarnaast bespaart je dat ook behoorlijk in stroomkosten. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Zoveel moeite is het niet hoor Mijn neefje heeft de kabel die ik zo juist hier boven heb neer gezet tussen zijn PS4 en zo'n zelfde tv als Danger_dog_guy_7 en geen problemen was gewoon plug en play Waarom iemand negatief bericht geven als het niet zo is ? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Maar _Night-Men_ beweert dat er verschillende versies van de kabel zijn? Hoe moet ik van te voren dan weten waar ik rekening mee moet houden? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Kijk even op de site die ik heb gegeven daar staat vast wel de juiste info op welke juiste kabel je moet hebben om het werkend tekrijgen Mijn neefje heeft een soort gelijke kabel als op de afbeelding gekocht gisteren en die werkt uitstekend Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Het is wel voor een ps4 he, en hij moet in m'n TV passen. Ik koop m'n ps4 pas over 2 maanden, dus dan weet ik ook pas of ie wel of niet past. Maar wil er graag op voorbereid zijn. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Omdat HDMI een digitaal signaal is, en tulpen zijn een analoog signaal, daardoor moet er een omvormer tussen. Overigens, de reviews op Mitb zijn ook erg wisselvallig, bij een deel werkt het perfect, bij een ander deel is de kwaliteit matig en bij de rest doet ie het niet Ik zou sparen voor een deftig scherm, je gaat toch geen PS4 kopen van 400 euro, om hem op een analoge tv van 20 jaar oud aan te sluiten dmv. een 5 euro kabel? Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Dat snap ik dat het in je tv moet passen Als je de kabel aansluit op de juiste kleuren en de HDMI in je PS4 stopt de TV op het juiste kanaal is het geen probleem dan zou het gewoon moeten werken Wat GolfG60 zegt klopt ook wel ja maar zo als ik zij het kan dus wel Bewerkt: 27 september 2015 door Pino1982 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 (bewerkt) Wat GolfG60 zegt klopt ook wel ja maar zo als ik zij het kan dus wel Alles kan... Maar het is gewoon van de pot gerukt om een PS4 aan te sluiten op een bak van 10 jaar terug. Spaar dan nog even door zodat je zoiets kan kopen. Bewerkt: 27 september 2015 door .Sharingan Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit. Jij bent echt anti-nextgen, hè? ________ Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit. Jij bent echt anti-nextgen, hè? ________ Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. Gast, ik heb een PS4 Welk nut heeft het om een PS4 op een 480p scherm te spelen, de pixels zijn zo groot dat je niet het verschil ziet tussen een boot en een vliegtuig. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Kan je net zo goed een PS3 pakken, want qua graphics ga je er niet op voorruit. Jij bent echt anti-nextgen, hè? ________ Je kunt ook een scherm met DVI aansluiting kopen en een HDMI-DVI kabel kopen. Heb het zelf ook en werkt perfect hier. Gast, ik heb een PS4 Sorry, verwarde je met iemand anders... Reageren
Sublime Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Vroeger was alles beter. Mijn PS3 doet ondertussen niet meer aan HDMI maar ik kan nog steeds die tulpjes gebruiken, dat geeft alweer aan dat nextgen alleen maar bezunigingen zijn. Maarja, koop gewoon zon stekker van 10 guldens en kijk of het werkt, ander koop je nieuwe TV. Zon beeldbuis heeft wel wat nostalgisch, zeker als je op 320p GTA IV gaat spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.