Cill_Blinton Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Hallo iedereen! Ik ben arthur, En ik zoek enkele mensen die met mij wat stunts willen proberen op GTA V online ps3. Intresse? Comment hieronder Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Mischien wat meer info over wat je dan zou willen gaan doen kwa stunst Wat voor stunts ? Wat voor voertuigen de stunts worden uitgevoerd ? Zo iets Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 27 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Naja, hangt er vn af wat jullie willen, ik zie t graag als je met een voertuig over een andervoertuig de lucht in springt en je dan bv op een vliegtuig land? Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 28 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Niemand die wilt? :-/ Reageren
FlexxNL Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik denk inderdaad dat er weinig animo voor is Zo als ik al zij als je zo iets wil doen bedenk dan goed wat je wil doen en hoe en waar mee en doe daar iets mee ik denk dat je dan meer reactie's krijgt als nu Reageren
yoeri99 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Mij lijkt het wel leuk om te doen. Heb je wat informatie wat voor voertuigen er nodig zijn? Reageren
coolguynl Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 vooral informatie wanneer je o0nline bent helpt ook wel regelmatig. ik ben niet echt een stunter op GTA5 maar ik wil gerust een keer mee kijken Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Verplaatst naar het juiste subforum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.