sikisiki Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 voormij hoefde dat niet ik wou liever meer over personages weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Daar ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. Staan er wel alle namen, maar nergens een beschrijving of plaatje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Wij zijn ook maar mensen en vergeten soms iets. Me de loop der tijd zullen er vast wel nieuwe dingen worden gepost in de WT. Het heeft gewoon tijd nodig , en we kunnen trots op onze WT zijn. Want hij ziet er nu al heel mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 de walktrough is namelij kwel echt goed en informatief maar een vraag laatst is er een update gedaan in de walktrough weet iemand wat er is veranderd ik wil ook dat er wat wordt gedaan aan die personages ik wil namelijk ook alle foto's zien van die mensen aan die namen heb ik niet zo veel en die dates die hebben jullie dat is prima nu nog de rest <_< Ik IK IK IK damn wat ben jij voor ego weet je wel hoelang ze over zo'n Walktrough doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja inderdaad, alsof alle informatie daar op een weekje al opstaat.. De informatie komt er heus wel op, de makers van de Waltrough hebben wel iets beters te doen neem ik aan dan heel de dag aan de Walktrough werken. Gewoon geduld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Zij maken het namelijk voor ons als je het sneller wilt moet je zelf 1 maken,we moeten al blij zijn dat we het krijgen(bezie het zo). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Inderdaad, helemaal mee eens. Ik vind de walktrough zoals hij nu is al helemaal goed! En als er nog aan gewerkt wordt, wens ik de makers veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.