Kaitjee98 Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Ik zal de hoofdpost dadelijk bijwerken, zit nu namelijk te eten. Er is niet echt een voorkeur voor een positie die we nodig hebben. Wel wil ik opmerken dat het verstandig is dat tijdens een wedstrijd 1 persoon de overige spelers bestuurt (ANY). We kunnen natuurlijk rouleren, zodat iedereen tevreden is en blijft. Als jullie een ander logo/tenue willen, moeten jullie het maar zeggen hoor. Heb het Nederlands elftal gekozen omdat het lekker basic is. Mij maakt het niets uit. EDIT: Hoofdpost is bewerkt! Bewerkt: 30 september 2015 door KaiSkillzz Reageren
Together Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Ik kan alles wel besturen met uitzondering van de keeper. Wat hebben jullie het liefst? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Mijn speler blijkt spits te zijn. Ik weet nirt in hoeverre hij dan ook ergens anders kan spelen...? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Ik kan alles wel besturen met uitzondering van de keeper. Wat hebben jullie het liefst? Maakt niet uit. Het is bij voorbaat al praktisch onmogelijk om allemaal tegelijk te spelen, dus kies maar wat je wilt. Mijn speler blijkt spits te zijn. Ik weet nirt in hoeverre hij dan ook ergens anders kan spelen...? Je kan altijd je spelers aanpassen, dus je kan overal spelen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Zullen we vanavond rond 21:00 een potje proberen met z'n allen? Bewerkt: 30 september 2015 door ezra24rct3 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Vanavond ben ik PSV kijken, op andere dagen in deze week kan ik well. :$ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Ze staan al achter, dus nu kun je wel komen Je weet toch wel dat ze nu niet meer gaan winnen (Jar)vis = Visser 23 Kai(ser) = KaiSkilzz Messi = Ezra (Omdat er geen Ezra was ) Jesper (Drost) = KoningJesper Lion(n) = LionOfHolland Tog(in) = Together Zo spelen? Bewerkt: 30 september 2015 door KoningJesper Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Mocht iemand profclubs willen doen, ik ben beschikbaar. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Mocht iemand profclubs willen doen, ik ben beschikbaar. Wat vind je van de opstelling Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Haha, ik zie het nu pas! Eerst gaf de afbeelding een foutmelding aan. Echt geinig gedaan Reageren
Together Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 (bewerkt) Ik vind cdm wel goed Hoe kan ik dan de club joinen? :$ Bewerkt: 1 oktober 2015 door Together Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 Ga naar profclubs, club joinen, clubs van vrienden, die van Kai, verzoek verzenden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 Als je naar de club pagina gaat kan je een transfer verzoek insturen, als je daarop drukt zit je er meteen in. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 Lijkt mij een prima opstelling. Zal binnenkort eventjes aansluiten bij profclub. Zal waarschijnlijk rond half 6 vanavond zijn. Ik kan morgen eventueel wel een potje doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.